مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز لقمه پسته رژیمی معراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

گز رژیمی چیست؟خصوصیت تولیدی گز رژیمی معراجتولیدات انواع گز مغز پسته ی معراجمرکز توزیع انواع گز پسته ای معراج
فروش گز لقمه

فروش گز لقمه در بازار گز را می توان فروشی از متنوع ترین تولیدات گزهای لقمه ای را نام برد. یکی از این فروش گزهای لقمه ی پسته ای تولیدات گز رژیمی بدون قند بوده است که برند تولیدی گز معراج اصفهان را دربر می گیرد.

گز اعلای اصفهان و پولکی زعفرانی کامور برای صادرات به کشورهای مختلف دنیا سفارشات متنوعی را نیز برای تهیه و خرید این گزها و پولکی های صادراتی ارائه می دهند.

فروش گز لقمه

[toggle title=”درباره گز معراج” state=”open”]این واحد تولیدی در سال ۱۳۳۵ (۱۹۵۶ میلادی) توسط استاد سید محمود دردشتی از اساتید و خبرگان بزرگ در صنعت گز بنا نهاده شد و هم اکنون با برندهای معراج و شاهرضا به فعالیت خود ادامه میدهد.[/toggle]

فروش گز لقمه

گز رژیمی چیست؟

گز​ کم شیرین یا رژیمی نسل جدیدی از گز است که از قند های طبیعی ضعیف شده ای چون مانیتول، سوربیتول و ایزو مالت تهیه می شود. این قندها برای افراد دیابتی مناسب است، اما در این میان جدیدترین شیرین کننده رژیمی ، قند استحصالی از گیاهی با نام استویاست. استویا گیاهی است که در حال حاضر در برخی نقاط کشور کشت می شود و از قند استخراج شده آن برای شیرین کردن برخی محصولات قنادی از جمله گز استفاده می شود. این قند معمولا بافت محصول را سبز رنگ کرده و بر خلاف شکر در اثر حرارت تغییر رنگ نداده و رنگ اصلی خود را حفظ می کند.

با توجه به خوشمزه گی و طبیعی بودن این شیرینی یعنی پولکی زعفرانی کرمانی منجر به تقاضای بازار خرید در کشورهای جهان نیز گردیده است پس یک بخش عمده ای از تولیدات نیز به بازارهای صادراتی ارسال می گردد.

فروش گز لقمه

خصوصیت تولیدی گز رژیمی معراج

یکی از تولیدات گزهای لقمه ای پسته ی معراج گزهای رژیمی ان بوده است. و از خصوصیت و ویژگی های این گز رژیمی می توان گفت که گزی با ۲۸% مغز پسته همراه بوده که وزن خالص بسته بندی ۲۰۰ گرمی می باشد و به تعداد ۲۰ جعبه در کارتن لحاظ شده است. از دیگر خصوصیت این گز رژیمی معراج می توان به ترکیبات استفاده شده در تولید این گز رژیمی اشارده کرد که عبارتنداز:

  1. گلاب
  2. سفیده تخم مرغ
  3. مغز پسته
  4. آب
  5. ایزومالت
  6. سوربیتول

فروش گز لقمه

تولیدات انواع گز مغز پسته ی معراج

و اما دیگر انواع گزهای مغز پسته ی معراج که باز شامل مجموعه ای از تولیدات گزهای لقمه ای با آردی بوده است برای دسته بندی کردن و معرفی هر یک از این انواع گزهای لقمه ای و آردی پسته ای می توان به موارد زیر اشاره کرد. مانند:

  • گز لقمه آردی انگبینی ۳۰%
  • گز لقمه آردی بادام ۳۰%
  • گز لقمه آردی پسته ۴۰%
  • گز برشی پسته ای ۲۸%
  • گز پسته شاهرضا ۲۸%

فروش گز لقمه

مرکز توزیع انواع گز پسته ای معراج

به این ترتیب در هر کجای ایران زمین که بوده باشید می توانید در این مرکز فروش شیرینی ایرانی می توانید بهترین تولیدات از گزهای اصفهان چون معراج و دیگر برندهای تولید کننده ی گز از قطب های تولیدی را تهیه و خریداری نماید. که این مرکز به صورت عمده در سرتاسر بازارهای کشور و حتی صادرات می توانید این بهترین های گز را خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید