مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز اصل اصفهان عمده درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

گز اصل و اصیل ایرانی چیست؟اصل تولیدات گز قطب ایران اصفهانبرندهای اصل و اصیل تولید کننده گز اصفهانعرضه گز اصفهان عمده به قیمت درب کارخانه
گز اصل اصفهان

گز اصل اصفهان را گزهایی اصیل و سنتی نوع گز لقمه ای آردی شامل می شوند که در این مرکز عرضه ی شیرینی ایرانی آراد گز عمده به قیمت درب کارخانه از تولیدات تازه و درجه یک گز مرغوب را ارائه می دهد جهت پخش بازار داخل و صادرات.

گز اعلای اصفهان و پولکی زعفرانی کامور برای صادرات به کشورهای مختلف دنیا سفارشات متنوعی را نیز برای تهیه و خرید این گزها و پولکی های صادراتی ارائه می دهند.

گز اصل اصفهان

گز اصل و اصیل ایرانی چیست؟

می توان اینطور وصف شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را کرد که گز ایرانی یکی از سنتی ترین نوع شیرینی های سالم و مقوی با ارزش غذایی بالای معرفی کرد که از گذشته تا به امروز تهیه و تولید گشته است و به عنوان سوغات از سمت پادشاهان هدیه داده میشد و امروزه به عنوان یک مجصول صادراتی به دیگر کشورهای جهانی ارسال می گردند.

گز اصل اصفهان

پس دسته بندی این گز اصل و اصیل ایرانی دسته های از تولیدات گزهای سنتی آردی با سکه ای و نوع گزهای لقمه ای را تشکیل داده اند. تمامی این انواع گزهای نام برده شده از مواد اولیه ی طبیعی و یکسانی در تولیدات مصرف می شوند ولی این پایان کار در برش گزها بوده است که منجر به تفاوت در بین تولیدات گزها می گردد.

با توجه به خوشمزه گی و طبیعی بودن این شیرینی یعنی پولکی زعفرانی کرمانی منجر به تقاضای بازار خرید در کشورهای جهان نیز گردیده است پس یک بخش عمده ای از تولیدات نیز به بازارهای صادراتی ارسال می گردد.

گز اصل اصفهان

اصل تولیدات گز قطب ایران اصفهان

پس اصفهان دیار نصف جهان نیز یکی از قطب های اصل تولیدی گز ایرانی بوده است بنابراین می توان به وجود شرکت های تولیدی بزرگ گز و یا کارگاه های کوچک تولیدی در بخش های مختلف از شهرک های صنعتی در اصفهان و سایر نقاط این استان نام برد که تولیداتی با نام های تجاری مختلف از گز را روانه ی بازار مصرف کرده اند. بنابراین اصل تولیدات گز این قطب تولیدی اصفهان همان گزهای اصیل و سنتی سه مدل گز نام برده شده می باشد اما با دنیای متنوع از طعم و مزه های سنتی و صنعتی به روز بازار مانند:

  1. گز اصل لقمه زعفرانی
  2. گز اصل لقمه آردی انگبین
  3. گز اصل آردی لقمه ترنجببینی
  4. گز اصل لقمه ای میوه ای
  5. گز اصل لقمه آردی بیدمشکی
  6. گز اصل لقمه شکلاتی
  7. گز اصل لقمه فندوقی
  8. گز اصل لقمه بادام پسته

گز اصل اصفهان

برندهای اصل و اصیل تولید کننده گز اصفهان

اصفهان یک قطب تولیدی گز در کشور بوده است بنابراین مجموعه واحد های تولیدی بیشماری را نیز در خود جای داده است و حال برای معرفی این برندهای اصل تولید کننده گز اصیل ایرانی می توان به تمام تولید کنندگان ان اشاره کرد اما برندهای کهن از تولید کنندگان گز اصیل اصفهانی می توان به مواردی اشاره کرد که اعم از:

  • گز اصیل اصفهانی_ کرمانی
  • گز اصیل اصفهانی_ معراج
  • گز اصیل اصفهانی_ مظفری
  • گز اصیل اصفهانی_ آنتیک
  • گز اصیل اصفهانی_ دردشتی
  • گز اصیل اصفهانی_ مرداویج
  • گز اصیل اصفهانی_ دالمن

گز اصل اصفهان

عرضه گز اصفهان عمده به قیمت درب کارخانه

پس به این ترتیب این عرضه ای که از گز اصفهان بصورت عمده و به قیمت درب کارخانه توسط این مجموعه در بازار ایران با بازارهای صادراتی ارسال می گردد بخشی از تولیدات به روز گزهای تازه و درجه یک از اصیل ترین گزها بوده است.

گز اصل اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید