مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز سکه ای پسته بیدمشک ۴۰ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با گز مشهورترین سوغاتی اصفهانفروش گز سکه ای آردی پسته بیدمشک اصفهان
گز بادام صادراتی

خرید گز سکه ای پسته بیدمشک ۴۰ درصد با بسته بندی های شیک و اوزان مختلف، به شکل عمده ای امکان پذیر می باشد. این نوع از گز، فوق العاده خوشمزه و مفید است و در همین حال، به دلیل داشتن پسته زیاد، از جمله بهترین ها به شمار می رود. این ماده خوراکی را با قیمت های مناسب نیز می توانید تهیه کنید.

این نوع از نبات یعنی نبات شاخه ای طعم دار علاوه بر جوابگو بودن نیاز بازار داخل، حجم زیادی از آن هم به بازار بین الملل نیز صادر می شود.

خرید گز سکه ای پسته بیدمشک 40 درصد

آشنایی با گز مشهورترین سوغاتی اصفهان

آشنایی با گز مشهورترین سوغاتی اصفهان

تا چه اندازه آشنایی با گز، مشهورترین سوغاتی اصفهان دارید؟ می ‌دانید این نوع از تنقلات توسط چه کسی و در کدام دوره تاریخی تولید شده است؟ در پاسخ باید گفت که این محصول قدمتی بالای ۴۵۰ سال دارد و از تنقلات معروف ایرانی به شمار می رود که در بازارهای جهانی نیز مشتریان بسیاری دارد.

در زمان های قدیم، افراد پیر که دچار کاهش عملکرد حافظه می شدند، نبات فله عمده را برای تقویت حافظه خود استفاده می کردند.

گز در واقع، از مواد اولیه ای مانند: سفیده تخم مرغ، شکر، گلاب، هل و افزودنی های دیگر فرآوری می شود. بهترین این نوع از شیرینی خاص، حاوی انگبین است که محصولی خارق العاده هم از نظر طعم و هم از دید کیفیت به شمار می رود. این را نیز به یاد داشته باشید که در حال حاضر، برخی از بادکا در تولید گز استفاده می کنند.

اما در تحقیقات آماده که نخستین تولید کننده گز، کسی به نام محمد علی شکرچیان بوده که در دوره صفویه در استان اصفهان کارگاه شیرینی پزی داشته است. از آن زمان تا به امروز، این محصول ویژه تغییرات زیادی نموده و اکنون به نام های متعددی که در زیر بیان می نماییم، تولید می شود:

  • گز شکلاتی
  • گز سوهان
  • گز آردی
  • گز لقمه ای
  • گز سکه ای
  • گز بدون قند
  • گز پروبیوتیک

فروش گز سکه ای آردی پسته بیدمشک اصفهان

فروش گز سکه ای آردی پسته بیدمشک اصفهان شیرینی گز را به روش های مختلفی ارائه می دهند. این محصولات را عموماً در جعبه های فلزی که روی شان نقوش مختلف کشیده و یا کنده کاری شده عرضه می نمایند. همچنین در جعبه هایی که از جنس پلاستیک و مقوا هستند نیز به فروش می رسند. فروش گز سکه ای آردی پسته بیدمشک اصفهان نیز به همین صورت انجام می شود.

گز آردی اصفهان یکی از معروف ترین تنقلات می باشد که در این نوع خاص، خلال پسته و بیدمشک نیز افزوده می گردد. شکل ظاهری آنان به دلیل این مانند سکه است، به همین نام معروف شده اند. آنان را شرکت های مختلفی تولید کرده و در درصد های گوناگونی از پسته عرضه می کنند که گز ۴۰% بهترین به شمار می رود.

در هر حال، این محصول به شکل کلی نیز از جانب این مرکز عرضه می شود و شما می توانید جهت سفارش، با راه های ارتباطی زیر تماس گرفته و محصول مرغوب را به دست آورید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید