مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اخذ نمایندگی فروش سوهان گزی+آرادتک در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات گز در پایتخت ایران اصفهانویژگی های تولیدی سوهان گزی آراد تکمرکز تولید و اخذ نمایندگی فروش سوهان گزی آرادتک

اخذ نمایندگی های فروش در بازار کشور همراه با ارائه ی متفاوت از محصولات بوده که این بخش همراه با عرضه ی تولیدات گز با روکش سوهان، یا همان گز لقمه سوهانی معروف بصورت فله ای و بسته بندی پاکتی توزیع و به فروش می رسد.

لیست انواع تولیدات گز در پایتخت ایران اصفهان

اصفهان یکی از بخش های معروف از استان های کشور از نظر جاذبه های تفریحی و گردشگری با این حساب گردشگران و مسافران بی شماری را هر ساله در پذیرا بوده است. و در نوع خود از تولیدات سوغات این دیار نصف جهان هم می توان به انواع مدل های متنوع از صنایع دستی این استان اشاره کرد که معروف ترین انها ظروف میناکاری شده می باشد.

گذشته از این صنایع دستی استان می توان به سوغاتی های خوشمزه از خوراکی های ان اشاره کرد که معروف ترین ان معروف به گز اصفهان بوده که البته تولیدات پولکی نبات و شیرینی اصفهان باز نمونه های معروف دیگر می باشد. ولی مشهورترین ان را گز اصفهان تشکیل می دهد و با قدمت چندین ساله ی خود تا به امروز بهترین های تولید شده از این شیرینی را به بازار ارائه می دهد و داده است. پس لیست تولیدات از گز اصفهان مربوط به گز هایی چون گز لقمه ای و گز آردی بوده که در نوع گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط ارائه می گردد.

این انواع تولیدات گز پایتخت ایران اصفهان باز در خود چندین و چند ویژگی را جای داده است که می توان گفت شامل تولیدات گز فله ای، گز کادویی با گز پاکتی می باشد. نمونه ی معروف و پرفروش از گروه تولیدات گز اصفهان مربوط به تولیدات گز با روکش سوهان بوده که همان تولیدات گز لقمه ای بی مغز اما با یک روکش سوهان بوده که با استقبال بازار فروش بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های تولیدی سوهان گزی آراد تک

همانطور که گفته شد اصفهان قطب و پایتخت تولیدی گز بوده است پس برای تامین بازار پخش و فروش دارای مجموعه های تولید کننده ی انبوهی بوده که هر کدام با اسامی مختلفی تولیدات را در بازار معرفی کرده اند. یکی از برند های عرضه کننده مربوط به تولیدات گز آرادتک می باشد که ارائه دهنده و تولید کننده ی نمونه ی پرفروش  و محبوب در بین تولیدات گز بدون مغز می باشد.

صادرات گز سوهانی

این گز سوهان آرادتک ویژگی هایی که دارا بوده شبیه به تولیدات دیگر بخش های تولید کننده از نوع برش های لقمه ای تک نفره در نوع بسته بندی های پاکتی یک کیلویی با نوع بسته بندی فله ای در کارتن هایی به وزن های ۶ کیلوگرمی می باشد. که از تولیدات اعلا، درجه یک و باکیفیت تولید و به بازار عرضه می گردد.

صادرات گز سوهانی

مرکز تولید و اخذ نمایندگی فروش سوهان گزی آرادتک

پس به این ترتیب برای سفارشات خرید عمده و دریافت نمایندگی های فروش از تولیدات گز با روکش سوهان آرادتک می توانید با این مرکز به طور مستقیم با بخش تولید در ارتباط بوده و از یک خرید با قیمت مناسب بهره مند گردید. البته تولیدات دیگر انواع گز ها من جمله گز لقمه ای مغزدار از درصد های متفاوت نیز ارائه می گردد که براساس نوع مغز با درصد مغز با کمی نوسان نرخ قیمت فروش عرضه می گردد.

صادرات گز سوهانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید