مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید گز برشی زعفرانی با ۱۸% مغز پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات مختلف گز برشی درجه یک اصفهانلیست تولیدات گز مغزدار پسته ایقیمت انواع گز برشی در بازاربازار مرکزی خرید عمده انواع گز مغز پسته ای
گز برشی

گز برشی درجه یک موجود در بازار خرید همواره تولیداتی از برندهای متعددی را شامل می گردد که در این بخش از بازار فروش آنلاین تولیداتی از نوع شکلات تلخ فرمند کیلویی و گز برشی با مغز پسته ی ۱۸% از طعم زعفرانی عمده برای پخش بازار داخل با صادرات به فروش می رسد.

گز برشی

ترکیبات مختلف گز برشی درجه یک اصفهان

ترکیبات مصرفی در تهیه و تولید گز را که می دانیم تماما ارگانیک بوده و از هیچ گونه مواد نگهدارنده ای برای تولید ان بکار نمی رود حتی آردی در تولید گز مصرف نمی شود پس بنابر وجود مواد اولیه ی طبیعی که دارا بوده می توان گفت دارای ارزش غذایی بالای نیز بوده است.

گز برشی

پس گز اصفهان یکی از بهترین و درجه یک ترین نوع گز در ایران بوده که مجموعه ای از تولیدات انبوه و عمده ی ان روانه ی بازارهای صادراتی به کشورهای مختلف جهان می گردد از تولیدات متنوع صورت گرفته. برای مثال یکی از این انواع گزهای درجه یک اصفهان گز برشی بوده که در برش های مختلفی نیز وجود دارند مانند:

  1. گز برشی لقمه ای
  2. گز برشی آردی
  3. گز برشی سکه ای

ترکیبات این گز برشی درجه یک اصفهان شامل شیرین کننده های طبیعی با نمونه های مختلف از مغزهای چون پسته و بادام و سایر مواد مصرفی که در تولید گز بکار می رود استفاده می شود، همچنین همراه با طعم های گوناگونی نیز بوده اند مانند:

  • گز برشی با طعم زعفرانی
  • گز برشی با طعم انگبین
  • گز برشی با طعم ترنجبین
  • گز برشی با طعم شیرخشتی
  • گز برشی با طعم میوه ای
  • گز برشی با طعم نارگیلی
  • گز برشی با طعم زنجبیل
  • و … .

گز برشی

لیست تولیدات گز مغزدار پسته ای

برای معرفی لیست تولیدات این انواع شکلات تلخ فشار خون و گز مغزدار پسته ای درجه یک در بازار اصفهان می توان گفت که علاوه بر تولیدات نوع گز پسته درجه یک هستند تولیدات گزهای درجه دو و سه که از مغز پسته تهیه شده اند را نیز شامل می گردند. به این ترتیب دسته بندی مجموعه تولیدات گزهای مغز پسته ای اعم از:

  1. گز پسته ای کیلویی
  2. گز پسته ای کادویی
  3. گز پسته ای طعم دار
  4. گز پسته ای مخصوص
  5. گز پسته ای ۱۰% الی ۴۲%

گز برشی

قیمت انواع گز برشی در بازار

یکی از نمونه های گزهای برشی را با گز سکه ای می توان دید و تهیه کرد این گز سکه ای برشی چون سایر گزهای دیگر مانند گز لقمه ای آردی در همان مدل های مغزدار پسته بادام از طعم های گوناگون تا درصد های مختلف را شامل می گردد. مانند گز برشی ۱۸ %.

گز برشی

و این قیمت گز برشی در بازار فروش براساس همین درصد های متفاوت از مغزها با طعم های لحاظ و همچنین نوع بسته بندی و یا فله ای ان تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده و منجر به بالا پایین بودن نرخ قیمت گز در بازار می گردد.

بازار مرکزی خرید عمده انواع گز مغز پسته ای

بازار مرکزی تولید گز کشور قطب های چون بلداجی با اصفهان بوده اند که واحد های تولیدی گز بسیاری را در خود جای داده اند و در بازار مرکزی گز اصفهان می توانید با اقسام گوناگونی از گزهای تولید شده روبه رو شد.

گز برشی

در حال حاضر یکی از بازارهای مرکزی خرید آنلاین گز درجه یک اصفهان در ایران با سایر کشورهای جهانی جهت سفارشات خرید عمده می توانید با این مرکز در ارتباط بوده باشید و به طور مستقیم از مرکز تولیدی گز اصفهان تهیه و خریداری نماید با نازلترین نرخ قیمت روز در بازار کشور.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید