مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پولکی سوهان عسلی لقمه ای کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه تولیدات پولکی و سوهان عسلی کرمانیمرکز خرید و فروش عمده محصولات کرمانی اصفهانی

پولکی و سوهان عسلی نمونه ی سوغات از قطب تولیدی گز اصفهان بوده است پس در مدل های متنوع این دو محصول نیز عرضه ی بازار مصرف شده است که در این بخش از تولیدات گز کرمانی بصورت عمده توزیع پخش و فروش می گردد.

نمونه تولیدات پولکی و سوهان عسلی کرمانی

خب همانطور که گفته شد اصفهان قطب و پایتخت گز ایران بوده است و در خود واحد های تولید کننده ی انبوهی با برند های مختلف را دارا بوده که این تولیدات از انواع گز ها را به بازار عرضه نموده اند. و هر بازاری براساس نوع تقاضای بازار مصرف خود در پی تهیه و خرید هر یک از انواع معرفی شده از گز ها می باشد. البته اصفهان تنها تولید کننده ی این دسته از شیرینی جات ها چون گز نمی باشد بلکه دارای دیگر شیرینی جات ها نیز بوده که زء سوغات این منطقه نیز مجسوب می گردد و همراه با تولیدات برخی از واحد های تولید کننده ی گز اصفهان این محصولات نیز عرضه می شود. این انواع دیگر شیرینی جات اصفهان به غیر از گز اعم از:

  • پولکی طعم دار و مغزدار
  • نبات چوبی، شاخه و تخت
  • سوهان عسلی لقمه ای ، تخت
  • سوهان گزی لقمه ای
  • شیرینی برشتوک و نخودچی با شیرینی کرکی

و اما شرکت های تولید کننده ی این محصولات می توان به یکی از برند های تولید کننده اشاره کرد که گز کرمانی اصفهان یکی از برند های معروف بازار گز اصفهان در کشور بوده و انچه از تولیدات گز را به بازار عرضه نموده است تمام مدل های گز لقمه ای با گز آردی از درصد های متفاوت مغز ها چون پسته ای، بادامی با مخلوط همراه با طعم انواع انگبین های گیاهی می باشد و صورت های توزیع شده از گز ها نیز در نوع گز کیلویی فله ای با گز کادویی می باشد. و دیگر محصولات از تولیدات مربوط به پولکی نبات ها با سوهان عسلی و …. می باشد.

می پردازیم به نوع تولیدات از پولکی کرمانی که همراه با انواع طعم ها بوده در کنار ان نوع پولکی مغزدار نیز دارا بوده، چون پولکی پسته ای، کنجدی بوده است که عرضه ی صورت گرفته بصورت بسته بندی کادویی با وزن های متفاوت می باشد و اما تولیدات سوهان عسلی این برند تولیدی گز اصفهان که در مدل سوهان عسلی لقمه ای با سوهان عسلی تخت اغلب تهیه می شود و بنابر نوع محصول که بسیار حساس، شکننده و ترد بوده تنها در نوع بسته بندی کادویی ارائه می گردد همانند دیگر تولیدات در نوع فله ای امکان تهیه و خرید نمی باشد. که مدل سوهان عسلی لقمه ای بصورت بسته بندی تک نفره نیز بوده است.

مرکز خرید و فروش عمده محصولات کرمانی اصفهانی

و اما مرکز خرید پولکی و سوهان عسلی لقمه ای کرمانی در بخش های مختلف از بازار اصفهان امکان تهیه و خرید وجود دارد و در این مرکز انچه از تولیدات این شیرینی و سوغات عرضه می گردد بصورت عمده جهت پخش در سراسر بازار کشور و بازار های صادراتی می باشد و برای خرید می توانید با ما در ارتباط بوده و سفارشات خرید انچه از محصولات را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید