مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پشمک ۴ رنگ الیافی میوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست عمده تولیدات طعم میوه ای پشمک الیافیمدل های بسته بندی پشمک الیافی در بازارمرکز تولید و پخش انواع پشمک الیافی

تولید پشمک از نوع تولیدات پشمک الیافی تا پشمک شکلاتی بوده است و در این بخش تولیدات پشمک الیافی از طعم های میوه ای در نوع میکس طعم های متنوع به وزن های ۵۰۰ گرمی در بازار های مختلف از بازار کشور عرضه می گردد.

لیست عمده تولیدات طعم میوه ای پشمک الیافی

عمده تولیداتی که از پشمک در بازار امروزی کشور صورت می گیرد مربوط به تولیدات پشمک از نوع پشمک الیافی تا پشمک لقمه ای بوده که این پشمک لقمه ای در نوع الیافی با لقمه ای روکشدار شکلاتی تهیه می شود که البته در نوع تولیدات پشمک الیافی این تنوع کار به چشم می خورد. بنابر وجود مرکز های تولیدی بسیار در بخش های مختلف هستند واحد های تولید کننده ای که تولیدات هر دو مدل را دارا هستند و یا در کنار ان تولیدات تنها نوع پشمک الیافی را دارا هستند.

نوع اولیه از توزیع و پخش انجام شده ی این پشمک الیافی تولیدات پشمک الیافی فله ای بوده که در بخش های خاص و ویژه ای از بازار فروش مورد تقاضای مصرف کنندگان بوده اند، من جمله قنادی ها و یا خشکبار فروشی ها که ان را در نوع فله ای به فروش می رسانند. و اما دیگر مدل های توزیع شده از تولیدات پشمک الیافی شامل انواع مدل های بسته بندی از نوع پشمک الیافی لیوانی تا پاکتی با پشمک الیافی سطلی که وجود هر یک از انواع نام برده ی بسته بندی ها در اوزان مختلف بوده اند.

پشمک الیافی

و اما اصل تولیدات از پشمک الیافی که مربوط به طعم های تولیدی از این پشمک ها بوده که تولیدات اصیل از پشمک الیافی همراه با طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده است در کنار ان و برای تنوع در کار تولید بخش های متعددی از واحد های تولید کننده در صدد تهیه و تولید انواع دیگر طعم ها از اسانس های خوراکی برامدند که امروزه در انواع طعم های میوه ای تا طعم های دیگر از اسانس های خوراکی را شامل می شوند و دسته بندی طعم های میوه ای از پشمک الیافی و یا طعم های میوه ای تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی شامل طعم های هندوانه ای، بلوبری، توت فرنگی، البالو، پرتقالی بوده است.

پشمک الیافی

مدل های بسته بندی پشمک الیافی در بازار

در بخش قبل اشاره ای کوتاه و مختصر راجع به نوع بسته بندی ها برای پشمک های الیافی دادیم که در نوع بسته بندی های لیوانی، پاکتی با سطلی و … هستند و با اینکه در وزن های متفاوت بسته بندی شده اند، متفاوت بودن در بین سایر واحد های تولید کننده مربوط به طراحی های ارائه شده از سمت شرکت های تولید کننده می باشد که با اسامی مختلفی هم این تولیدات خود را به بازار معرفی کرده اند. پس بنابر تقاضای متفاوت در بازار خرید با وزن های ۶۰ گرمی تا ۳۵۰ الی ۴۰۰ گرمی و یا بیشتر این تولیدات پشمک الیافی در بازار توزیع شده اند.

پشمک الیافی

مرکز تولید و پخش انواع پشمک الیافی

بنابر وجود مرکز های تولید کننده ی متعدد در بخش های مرکزی از قطب های تولیدی پشمک کشور چون یزد با تبریز که امروزه در برخی از نقاط دیگر کشور این واحد های تولید کننده مستقر هستند، این بخش یکی از مرکز های تولیدی و فروش آنلاین و عمده در تمامی بخش های مختلف از بازار کشور بوده است که برای تهیه و خرید عمده انواع پشمک الیافی در نوع فله ای تا انواع بسته بندی های نام برده می توانید با ما همراه باشید.

پشمک صادراتی

و فروش این بخش هم همراه با ارائه ی تولیدات پشمک الیافی میوه ای، از نوع میکس شده در چند طعم با بسته بندی های پت کریستالی در وزن های ۵۰۰ گرمی بوده است که بنابر وجود تنوع در طعم های مختلف میوه ای مورد استقبال کثیری از بازار فروش قرار گرفته است.

پشمک صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید