مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پشمک الیافی لیوانی پاکتی حاج یعقوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی تولیدات پشمک الیافینمایندگی خرید پشمک لیوانی پاکتی حاج یعقوب
پشمک حاج یعقوب

پشمک حاج یعقوب

پشمک حاج یعقوب برندی از برندهای تولید کننده ی پشمک در قطب تولیدی تبریز بوده است که شامل تولیدات نوع پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی از طعم های گوناگون که در بسته بندی پاکتی با لیوانی نوع الیافی ان قابل عرضه می باشد.

معرفی تنقلات شیرین ایرانی از جمله پولکی زعفرانی کنجدی را می توان به دسته های متنوعی از محصولات تقسیم بندی کرد که وجود هر یک طعم یا مزه ی خاص خود را دارد که وجود هر یک نیز مربوط به نقاط خاصی از کشور بوده است.

ویژگی تولیدات پشمک الیافی

پشمک شیرینی بوده است که در جریان هوای گرم و مرطوب از شکر تهیه و تولید می گردد. به این صورت که هوای گرم به شکر برخورد کرده و ان را به صورت نیمه جامد در می اورد و باز به دلیل برخورد پی در پی هوای گرم با دانه های نیمه جامد شکر و وجود رطوبت بلورها بصورت رشته های بلند و باریک تبدیل می شوند. البته برای طعم دادن به پشمک به شکر مورد استفاده قرار گرفته طعم های مختلفی از اسانس های خوراکی با میوه ای افزوده می شود در اصل پشمک به رنگ سفید بوده است که با افزودنی های متفاوت از رنگ های خوراکی تنوع در طعم ان می گردد.

پشمک حاج یعقوب

پس مرحله ی اولیه از تولید پشمک در مدل های الیافی و یا رشته ای بوده است که انچه هم در بازار قابل خریداری کردن بوده است مدل پشمک های الیافی با چوبی الیافی  و لقمه ای شکلاتی بوده است که این پشمک لقمه ای شکلاتی فرایند تولیدی متفاوت تری را میگذراند. و اما ویژگی های تولیدی از پشمک الیافی که مراحل تولید را ارائه دادیم و این مدل های بسته بندی شده است که منجر به تنوع یا طعم ها گردیده است که نمونه های رایج از پشمک های الیافی در بازار اعم از:

  1. پشمک الیافی لیوانی
  2. پشمک الیافی چوبی
  3. پشمک الیافی عروسکی
  4. پشمک الیافی پاکتی ۶۰ گرمی
  5. پشمک الیافی پاکتی ۷۰ گرمی
  6. پشمک الیافی پاکتی ۱۰۰ گرمی
  7. پشمک الیافی پاکتی ۳۰۰ گرمی
  8. پشمک الیافی طعم دار میوه ای
  9. پشمک الیافی طعم دار وانیلی کاکائویی
  10. پشمک الیافی طعم دار زعفرانی هل

پشمک حاج یعقوب

نمایندگی خرید پشمک لیوانی پاکتی حاج یعقوب

با اینکه پشمک در ایران با نام پشمک یزدی معروف و مشهور بوده است اما تبریز نیز یکی از مرکزهای بزرگ تولید کننده ی پشمک در کشور نیز بشمار می رود که برگرفته از برندهای تولید کننده ی متعددی نیز بوده است. پشمک یزدی را اغلب برپایه و اساس تولیدات پشمک های الیافی می توان دید اما تنوع از تولیدات پشمک های لقمه ای با روکش های شکلاتی در بین تولیدات پشمک تبریز به چشم می خورد که بسیار متنوع، خوشمزه و باکیفیت از برندها می باشد.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

پشمک حاج یعقوب

برای مثال پشمک حاج یعقوب عرضه کننده ی تولیدات نوع پشمک الیافی با پشمک شکلاتی لقمه ای بوده است که در نوع بسته بندی های کیلویی با بسته بندی های پاکتی نوع لقمه ای شکلاتی و الیافی طعم دار بوده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید