مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز آردی پسته اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل تولیدات گز آردی اصفهانعمده فروشی گز آردی پسته ای فله بسته بندی

گز فله ای

گز آردی اصفهان که از انواع درصد های متفاوت مغز پسته،بادام با مخلوط تشکیل شده است در این بخش از مرکز فروش بصورت تولیدات گز آردی فله ای و گز آردی بسته بندی کادویی با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور توزیع، پخش و به فروش می رسد.

این نوع از نبات یعنی نبات شاخه ای طعم دار علاوه بر جوابگو بودن نیاز بازار داخل، حجم زیادی از آن هم به بازار بین الملل نیز صادر می شود.

انواع مدل تولیدات گز آردی اصفهان

اصفهان همانطور که می دانیم خود یکی از قطب های تولیدی گز کشور بوده که در خود واحد های تولید کننده ی بسیاری را جای داده است و با برندهای مختلفی ان را به بازارهای داخلی و جهانی معرفی نموده است به گونه ای که امروزه بخش عمده ای از تولیدات گز امروزی در قطب و پاتخت گز ایران اصفهان به کشورهای مختلف جهانی صادر می گردد علاوه بر پخش انبوهی که از گز در بازار ایران صورت می گیرد این انواع گز در بازارهای جهانی نیز شهرت پیدا کرده است. پس با برندهای تولید کننده ی متعددی روبه رو هستیم که هر یک تولیداتی از مدل های مختلف گز لقمه ای و یا گز آردی را به بازار ارائه نموده اند. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز آردی اصفهان بوده که در ادامه به معرفی انچه از تولیدات گز آردی صورت گرفته می پردازیم.

گز فله ای

خب همانطور که گفت شد بخشی از تولیدات گز اصفهان بعد از گز لقمه ای که در رده ی اول بازار پخش و فروش قرار دارد، بعد از ان مربوط به تولیدات گز آردی می باشد که این گز آردی اصفهان هم در نوع فله ای و هم در نوع گز آردی کادویی به بازار ارائه شده که نوع گز آردی بسته بندی با وزن های مختلفی همراه بوده و براساس بخش های مختلف فروش در کشور این گز آردی اصفهان در مدل های گوناگونی نیز تهیه می گردد از خصوصیت و ویژگی های این گز آردی اصفهان تولید شده در درجه ی اول نوع برش گز آردی بوده که به دو صورت گر آردی گلریز، با گز آردی گلدرشت تقسیم بندی می شود و در مرحله ی اول نوع مغز مصرفی در تولید گز آردی پسته ای بوده بعد از ان گز آردی مخلوط و در کنار ان براساس نوع سفارشات ثبت شده می تواند گز آردی با مغز بادام بوده باشد که البته هر یک از این انواع گز آردی مغزدار معرفی شده همراه با درصد های بالا و پایین مغز ها روبه رو بوده است. و البته طعم گز آردی که از نوع انگبین های گیاهی تشکیل شده اعم از:
  1. گز آردی با طعم انگبین
  2. گز آردی با طعم عسل
  3. گز آردی با طعم ترنجبینی
  4. گز آردی با طعم شیرخشتی
  5. گز آردی با طعم زعفرانی

گز فله ای

عمده فروشی گز آردی پسته ای فله بسته بندی

در زمان های قدیم، افراد پیر که دچار کاهش عملکرد حافظه می شدند، نبات فله عمده را برای تقویت حافظه خود استفاده می کردند.

پس به این ترتیب برای تهیه و خرید این انواع گز آردی اصفهان اعم از مدل های معرفی شده در نوع فله ای تا بسته بندی با درصد های متفاوت همراه با طعم های گوناگون از انگبین های گیاهی را شامل می باشد می توانید در این مرکز خرید فروش به طور مستقیم از بخش تولیدی بهترین، خوشمزه ترین و تازه ترین گز آردی اصفهان را با قیمت مناسب خریداری نماید.

گز فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید