مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز سکه ای آنتیک پسته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مدل های گز سکه ای انتیکمرکز فروش عمده محصولات گز آنتیک اصفهان

انواع گز سکه ای که از نوع گز پسته ای تا دیگر مغزیجات با درصد های متفاوت در بازار همراه بوده است در این بخش بصورت عمده از تولیدات گز سکه ای برند انتیک اصفهان در سراسر بازار کشور به فروش می رساند و عرضه در بازار های جهانی.

معرفی مدل های گز سکه ای انتیک

خب در بین برند های تولید کننده ی گز در اصفهان می توان به مجموعه برند های تولید کننده ی کوچک و بزرگ از واحد های تولید کننده ی بسیاری اشاره کرد که وجود هر یک تولیداتی از بهترین و باکیفیت ترین نوع شیرینی ایرانی چون گز را به بازار عرضه می نمایند. ما در این بخش در مورد انواع برند های مختلف تولید کننده ی گز در اصفهان معرفی های کوتاه و مختصری را داشته ایم، که این بار موضوع را ادامه می دهیم با برند تولید کننده ی گز آنتیک اصفهان، این برند یکی از برند های معروف و مشهور بازار گز در اصفهان و ایران و همچنین بازارهای جهانی بوده است.

پس بنابر شهرت و معروفیتی که در تولیدات خود کسب کرده است می توان گفت تنوع کاری بالایی نیز در تولیدات به خود اختصاص داده است و مجموعه ای متنوع از انواع گز های لقمه ای با گز اردی همراه با تولیدات گز سکه ای را شامل می باشد. با اینکه تنوع در نوع بسته بندی گز های کادویی آنتیک بالا بوده و هر یک طرح های متنوع با وزن های مختلف را تشکیل داده است در نوع تولیدات گز فله ای کیلویی نیز عرضه می نماید که گز فله ای این برند از نوع تولیدات گز لقمه ای می باشد.

با وجود این انواع گز های متنوع از نوع گز لقمه ای تا گز های آردی و سکه ای دیگر محصولات از شیرینی جات های اصفهان را نیز عرضه می نماید و مجموعه دیگر انواع شیرینی جات هایی این بخش اعم از سوهان عسلی های تخت و لقمه ای همراه با انواع پولکی نبات های طعم دار با دسته ای از تولیدات شیرینی جات نخودچی، کرکی و شیرینی برشتوک را شامل می شود. موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز سکه ای انتیک بوده است و این گز از نوع گز پسته ای با درصد های متفاوت در نوع طعم های زعفرانی با انگبین را در برگرفته است. گز سکه ای آنتیک در جعبه های مستطیلی و شش ضلعی بسیار شکیل و زیبا طراحی بسته بندی و به بازار ارائه گردیده است. و نمونه تولیدات از این گز سکه ای پسته ای آنتیک در شش مدل جعبه مقوایی مستطیلی با شش ضلعی بوده اند و نمونه های تولیدی عبارتنداز:

  • گز سکه ای ۲۵% پسته بادام
  • گز سکه ای ۲۵ درصد پسته ای
  • گز سکه ای ۲۵ درصد پسته زعفرانی

مرکز فروش عمده محصولات گز آنتیک اصفهان

پس جهت سفارشات خرید عمده محصولات شرکت گز آنتیک اصفهان که برگرفته از تولیدات گز لقمه ای تا مدل های متنوع از گز های اردی گلریز تا گلدرشت با درصد های متفاوت همراه با دیگر انواع گز ها چون گز سکه ای تا شکلاتی و سایر محصولات تولید شده در این بخش که معرفی شده می توانید با ما برای سفارش خرید عمده ی محصولات در ارتباط بوده و سفارشات خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید