مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پولکی مغزدار بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سوغاتی اصفهان پولکیعمده انواع پولکی طعم دارلیست تولیدات پولکی مغزدار چیست؟نمایندگی فروش پولکی بسته بندی عمده با قیمت مناسب
فروش پولکی مغزدار

فروش پولکی مغزدار بصورت بسته بندی شده در این مرکز فروش اینترنتی شیرینی ایرانی اعم از گز و پشمک پولکی نیز از دسته تولیدات عرضه ی این بخش بوده است که در حال حاضر توزیع و پخش عمده ی تولیدات پولکی مغزدار اعم از پولکی پسته ای، کنجدی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

معرفی تنقلات شیرین ایرانی از جمله پولکی زعفرانی کنجدی را می توان به دسته های متنوعی از محصولات تقسیم بندی کرد که وجود هر یک طعم یا مزه ی خاص خود را دارد که وجود هر یک نیز مربوط به نقاط خاصی از کشور بوده است.

فروش پولکی مغزدار

معرفی سوغاتی اصفهان پولکی

اصفهان که به دیار نصف جهان معروف بوده است در خود سوغاتی های فراوانی دارد. از نوع سوغاتی های خوردنی این دیار نصف جهان می توان نمونه های متنوعی را نام برد و معرفی کرد. من جمله معروف ترین و مهم ترین سوغاتی اصفهان که در بازارهای جهانی نیز پرطرفدار و مشهور بوده است گز نام دارد. گز اصفهان در اصل اصیل ترین شیرینی ایرانی را شامل می گردد.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

فروش پولکی مغزدار

در کنار این تولیدات اصیل شیرینی ایرانی گز پولکی نیز جزء یکی دیگر از سوغاتی های محبوب این دیار می باشد که همچون گز اصفهان پرطرفدار و پرفروش می باشد. بنابراین تولیدات پولکی اصفهان نیز چون گز ان دارای دنیای از طعم و مزه ها با بسته بندی بوده است البته همراه با برندهای تولید کننده ی معروف گز اصفهان که پولکی نیز عرضه می نمایند مانند:

  1. پولکی اصفهان_ کرمانی
  2. پولکی اصفهان_ معراج
  3. پولکی اصفهان_ دردشتی
  4. پولکی اصفهان_ ویونا قدس
  5. پولکی اصفهان_ اسپادانا
  6. پولکی اصفهان_ مظفری
  7. پولکی اصفهان_ چهلستون

فروش پولکی مغزدار

عمده انواع پولکی طعم دار

خب پس در بخش قبل یک توضیح مختصری از برندهای تولید کننده ی پولکی اصفهان را معرفی کردیم اما در این بخش می پردازیم به طعم های تولیدی پولکی. پولکی چون گز که دارای طعم های مختلفی بوده است علاوه بر اینکه در طعم های متنوعی تولید می شود بصورت مغزدار نیز تهیه و تولید می شوند اما ما در این بخش قصد معرفی لیست تولیدات انواع پولکی از طعم های مختلف را داریم که اعم از:

  • پولکی طعم دار_ نعنایی
  • پولکی طعم دار_ دارچینی
  • پولکی طعم دار_ زنجبیلی
  • پولکی طعم دار_ لیمویی
  • پولکی طعم دار_ پرتقالی
  • پولکی طعم دار_ موزی
  • پولکی طعم دار_ بارنارنج
  • پولکی طعم دار_ به لیمو
  • پولکی طعم دار_ زعفرانی

فروش پولکی مغزدار

لیست تولیدات پولکی مغزدار چیست؟

پس پولکی را می توان در طعم میوه های مختلف تا اسانس های گوناگون دید که تهیه تولید و عرضه شده اند اما بخشی دیگر از خط تولیدات این پولکی در نوع مغزدار تولید می شوند. اما دسته بندی این انواع پولکی های مغزدار نیز به این ترتیب می باشد.

  1. پولکی مغزدار_ پسته ای
  2. پولکی مغزدار_ کنجدی
  3. پولکی مغزدار_ گشنیزی
  4. پولکی مغزدار_ خشخاش

فروش پولکی مغزدار

نمایندگی فروش پولکی بسته بندی عمده با قیمت مناسب

فروش تمامی این انواع پولکی های طعم دار در این نمایندگی فروش اینترنتی بصورت آنلاین توزیع پخش و به فروش می رسد. فروشی مستقیم از مرکز تولیدی با نازلترین نرخ قیمت. اما تفاوت در قیمت فروش پولکی را می توان از لحاظ وزن بسته بندی پولکی دید. پس می توانید هر انچه از تولیدات انواع پولکی های مغزدار بسته بندی را در این بخش بصورت عمده خریداری نماید.

فروش پولکی مغزدار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید