مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش انواع گز بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز تولید انواع گز اصیل ایرانیمعرفی تولید کنندگان گز در بلداجیانواع گز تولید بخش بلداجیمرکز اینترنتی فروش گز بلداجی عمده
گز شاهکار بلداجی

گز بلداجی در مراکز فروش مختلف کشور عرضه و به فروش می رسد که فروش عمده از تولیدات متنوع انواع و اقسام گوناگون گز این قطب تولیدی شکلات تلخ فرمند کیلویی در این مرکز مستقیم در سرتاسر بازار کشور با بازارهای جهانی توزیع پخش و به فروش می رسد.

گز بلداجی

مرکز تولید انواع گز اصیل ایرانی

مرکز و یا پایتخت تولید گز در ایران را قطب های چون اصفهان با بلداجی تشکیل داده اند که در هر یک از این دو قطب های تولیدی مرکزهای تولیدی بسیاری وجود دارد. و در هر واحد تولیدی تولیداتی متنوع از انواع و اقسام گوناگون گزها تهیه و تولید می شوند.

گز بلداجی

این تولیدات اصیل از شکلات تلخ فشار خون و گز ایرانی در بازار فروش کشور همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی بوده اند و انچه از تولیدات گز را عرضه نموده اند همان گزهای سنتی از قبل تولید شده اما به شیوه ی صنعتی با تنوعی از طعم های گوناگون و طعم اصیل و سنتی گز های انگبینی.

گز بلداجی

معرفی تولید کنندگان گز در بلداجی

اما پایتخت گز ایران بلداجی که لقب قطب تولیدی گز ایران را نیز به خود اختصاص داده است یکی از شهرهای کوچک در استان چهارمحال و بختیاری بوده و با وجود جاذبه ها گردشگری طبیعی زیبا یکی از بهترین سوغاتی و شیرینی سنتی اصیل ایرانی چون گز را در خود تولید می کند.

گز بلداجی

معرفی تولید کنندگان گز بخش بلداجی از برندهای گوناگونی تشکیل شده است و برخی از این برندها در بازار کشور به خوبی شناخته شده و معروف گشته اند که در این مرکز فروش نیز برخی از این تولید کنندگان گز بلداجی برای آشنایی بیشتر را نام می بریم که البته تمامی این تولید کنندگان تولیداتی اصیل از گز مرغوب و باکیفیت را ارائه می دهند. مانند:

  1. گز بلداجی_ شاهکار
  2. گز بلداجی_ اثلی ۳۰۳
  3. گز بلداجی_ ملت
  4. گز بلداجی_ فردوس
  5. گز بلداجی_ حافظ
  6. گز بلداجی_ طلایی
  7. گز بلداجی_ قدس
  8. گز بلداجی_ سراج
  9. گز بلداجی_ ادینه
  10. و … .

گز مرغوب بلداجی

انواع گز تولید بخش بلداجی

اما وجود انواع گز در بخش تولیدی گز در بلداجی که وجودی از مدل های معروف و پرفروش گز در بازار کشور همراه بوده است ولی تنوع را در برندهای تولید کننده ی متعدد با درجه های کیفی متفاوت در تولید و طعم های ارائه شده می توان دسته بندی کرد. البته تقسیم بندی تولید گز به دو دسته ی گزهای مغزدار با بی مغز تقسیم شده اند.  به این ترتیب تولیدات صورت گرفته از انواع گز در بخش تولیدی مرکز گز ایران بلداجی عبارتنداز:

  • گز مغزدار پسته بادام
  • گز بی مغز لقمه ای
  • گز مغزدار لقمه آردی
  • گز سوهانی زعفرانی
  • گز مغزدار سکه ای
  • گز مغزدار سفارشی
  • گز مغزدار انگبینی
  • گز مغزدار کادویی
  • گز مغزدار کیلویی
  • گز مغزدار ۱۰% تا ۴۲%

گز شاهکار

مرکز اینترنتی فروش گز بلداجی عمده

مرکز فروش انواع گز بلداجی گرچه برخی از برندهای تولید کننده در مراکز خاصی از استان های کشور دارای نمایندگی های فروش بوده اند ولی این بخش نیز یکی دیگر از نمایندگی های فروش و پخش انواع گز بلداجی در سرتاسر بازار کشور بوده است که البته این فرصت برای عمده خریداران گز نیز ممکن ساخته است تا سفارشات صادراتی از خرید انواع گز را به طور مستقیم از مرکز تولیدی تهیه نمایند.

گز مرغوب بلداجی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید