مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک اعلا الیافی فله توت فرنگی/طالبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات اعلا و درجه یک پشمک تولید در کشورمدل های تولیدی از پشمک الیافی/رشته ایعمده فروشی اینترنتی انواع پشمک الیافی+توت فرنگی/طالبی

فروش پشمک الیافی اعلا و درجه یک که از طعم های مختلف سنتی و صنعتی تشکیل شده است، فروشی از تولیدات فله ای تا بسته بندی شده با قیمت های متفاوت اما مناسب را برای تمامی بازار های ایرانی دارا می باشد.

تولیدات اعلا و درجه یک پشمک تولید در کشور

تولیدات اعلا و درجه یک از شیرینی های ایرانی بسیار بوده اند و می توان به معرفی گروه های مختلفی از تولیدات اشاره کرد که هر کدام مربوط به بخش هایی از مراکز تولیدی استان ها می شود در اصل می توان گفت جزء سوغات ان منطقه نیز محسوب می شود. که یکی از انتخاب های این بخش برای معرفی و فروش از تولیدات این شیرینی جات های ایرانی تولیدات پشمک ایرانی می باشد که از جمله گروه های تولیدی شیرینی های سنتی و قدیمی کشور محسوب می شود.

پشمک الیافی

این گروه تولیدی از شیرینی پشمک در ایران را در درجه ی نخست می توان به بخش تولیدی استان کویری کشور استان یزد مرتبط داد، چون یزد یکی از بخش های تولید کننده ی انواع گوناگون از شیرینی های سنتی بوده است که در کنار ان تولیدات پشمک را نیز دارا بود که با عطر و طعم خاص و ویژه همراه با تولیدات سنتی در مدل الیافی ان هم بسته بندی در ظروف فلزی به بازار ارائه می گردید که رفته رفته براساس درخواست های بازار خرید فروش تنوع در بسته بندی این محصول روبه افزایش شد.

پشمک الیافی

و البته می توان گفت تولیدات از شیرینی پشمک در نوع سنتی شامل طعم های وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بودند که باز با پیشرفت در تولیدات ان را در دیگر طعم های صنعتی و خوشمزه نیز توانستیم تهیه نمایم من جمله طعم های اصیل و خوشمزه ی میوه ای. و یکی دیگر از بخش های تولید کننده ی صنعتی و عمده ی پشمک در کشور هم مربوط به تبریز بوده است.

پشمک الیافی

تولیدات پشمک در تبریز را می توان با مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری معرفی کرد من جمله پشمک حاج عبدالله که از شناخته شده ترین و معروف ترین برند های تولید کننده ی کشور و حتی بازار های جهانی بوده است. تولیدات پشمک در این مجموعه دنیایی متنوع از اقسام گوتاگون پشمک های لقمه ای روکشدار شکلاتی در دنیای طعم ها با انواع پشمک الیافی در تنوعی بالا از طعم و بسته بندی را به خود اختصاص داده است.

مدل های تولیدی از پشمک الیافی/رشته ای

و اما موضوع این بخش که مربوط به گروه های تولیدی از پشمک الیافی و یا همان پشمک رشته ای معروف، مدل ها و تنوع از تولیدات پشمک الیافی همانطور که گفته شد در درجه ی نخست می تواند مربوط به طعم پشمک بوده که دارای سه طعم اصلی همراه با طعم های میوه ای چون بلوبری، طالبی، پرتقالی، توت فرنگی، البالو، موز و … هستند که تمامی این انواع طعم های صورت هایی از تولیدات فله ای موجود در بازار با نوع بسته بندی پاکتی، سطلی، پت و …،  از ۶۰ گرمی تا ۳۵۰ گرمی را دارا هستند.

پشمک صادراتی

عمده فروشی اینترنتی انواع پشمک الیافی+توت فرنگی/طالبی

فروش عمده ی این بخش از تولیدات انواع پشمک الیافی رشته ای و پشمک های شکلاتی لقمه ای روکشدار که در نوع فروش اینترنتی در سراسر بازار کشور عرضه می گردد می توانید در این بخش با نرخ قیمت های مناسب از انواع طعم های نام برده چون طالبی، توت فرنگی و … با قیمت های مناسب و تولیدات به روز و تازه بهره مند گردید.

پشمک صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید