مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک شکلاتی فله گل سرخ دوسرپیچ

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های تولیدی پشمک دوسرپیچعمده فروشی فله پشمک شکلاتی گل سرخ
پشمک شکلاتی فله

پشمک شکلاتی فله

پشمک شکلاتی فله که بصورت طعم دار از مجموعه طعم های گوناگون چون میوه ای و غیره عرضه ی بازار مصرف گردیده است در این فروش اینترنتی در نوع طعم گل سرخ بصورت پشمک دوسرپیچ کیلویی با قیمت مناسب جهت توزیع و پخش بازار داخل با صادرات ارائه می گردد.

معرفی تنقلات شیرین ایرانی از جمله پولکی زعفرانی کنجدی را می توان به دسته های متنوعی از محصولات تقسیم بندی کرد که وجود هر یک طعم یا مزه ی خاص خود را دارد که وجود هر یک نیز مربوط به نقاط خاصی از کشور بوده است.

نمونه های تولیدی پشمک دوسرپیچ

پشمک شکلاتی فله

پشمک را که جزء تنقلات شیرین دسته بندی کرده اند در این فصل از سال می توان گفت دارای بازار فروش و درخواست بالایی برای خریداری ان بوده است بنابراین در مدل های گوناگونی که تهیه و تولید می گردد ارائه می شود، اعم از نوع طعم در نظر گرفته شده تا مدل بسته بندی و …. من جمله عوامل متفاوت در تولیدات این محصول می گردد. البته دسته بیشتری از این تنوع در تولیدات پشمک مربوط به طعم پشمک می باشد گرچه در وحله ی اول از تولید پشمک در کشور همراه با سه طعم اصلی می بود اما امروزه و با وجود دستگاه های صنعتی مدرن ان را در مجموعه ای از انواع طعم ها روانه ی بازار مصرف می کنند، گروهی از این طعم پشمک ها در ارتباط با طعم تولیدات پشمک میوه ای و سایر اسانس های خوراکی بوده اند که در ادامه به معرفی برخی از انها می پردازیم اعم از:

  • پشمک طعم دار گل سرخ
  • پشمک طعم دار آناناس
  • پشمک طعم دار انبه
  • پشمک طعم دار عسل و هل
  • پشمک طعم دار نارگیلی
  • پشمک طعم دار زنجبیلی
  • پشمک طعم دار نعنا
  • پشمک طعم دار میکس میوه
  • پشمک طعم دار نسکافه ای

پشمک شکلاتی فله

و … . تمام این انواع طعم های یاد شده علاوه بر اینکه در گروه تولیدات پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی موجود هستند در بین تولیدات پشمک الیافی نیز می توان تهیه کرد. و اما نوع و مدل بسته بندی صورت گرفته و ارائه شده برای این پشمک ها طراحی برای بسته بندی پشمک الیافی رشته ای متفاوت از نوع شکلاتی می باشد، نوع پشمک الیافی بصورت بسته بندی پاکتی بوده در حالی که شکلاتی لقمه ای در چند مدل سلفون پیچ می شود مانند:

  1. پشمک لقمه ای شکلاتی دوسرپیچ
  2. پشمک لقمه ای شکلاتی دوسرپرس
  3. پشمک لقمه ای شکلاتی تک سرپیچ

و نمونه های پرطرفدار و پرفروش بازار داخل با صادرات تولیدات مدل پشمک دوسرپیچ می باشد که مجموعه ای از طعم های یاد شده به همراه سایر اقسام تولیدی صورت گرفته عرضه ی بازار مصرف می شود.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

پشمک شکلاتی فله

عمده فروشی فله پشمک شکلاتی گل سرخ

عمده فروشی این بخش از مرکز فروش اینترنتی شیرینی جات هایی چون شیرینی اصیل ایرانی گز به همراه سوغات بخش تبریز اعم از پشمک در این بخش بصورت عمده برای مراکز پخش و فروش در کشور و عمده خریداران پشمک در جهت صادرات به بازار کشورهای جهانی عرضه می گردد یک عرضه ی مستقیم از بخش تولیدی پشمک با نازلترین نرخ قیمت ها مانند:

  • پشمک شکلاتی فله_ یک کیلویی
  • پشمک شکلاتی فله_ نیم کیلویی
  • پشمک شکلاتی فله_ ۳۵۰ گرمی

و … .

پشمک شکلاتی فله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید