مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز شکلاتی پسته فله بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه تولیدات گز شکلاتی فله ای بلداجیخرید گز انواع فله ای بلداجی با قیمت مناسب
گز فله ای

گز فله ای

نوع گز عرضه ی بازار از تولیدات گز لقمه ای شامل گز برشی با گز شکلاتی بوده است که بخش های خاصی از بازار فروش پرطرفدارترین این مدل گز بوده اند و در این بخش با قیمت خرید مناسب در نوع فروش عمده و فله ای در سراسر بازار کشور از تولیدات گز پایتخت ایران عرضه می شود.

نمونه تولیدات گز شکلاتی فله ای بلداجی

خب بلداجی قطب و پایتخت گز ایران بوده بنابراین در خود مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری را جای داده و هر یک براساس دارا بودن استادکاران ماهر و حرفه ای این حوزه تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون گز ها را روانه ی بازار مصرف می کنند. این تولیدات همان تولیدات معروف از گز لقمه ای با گز اردی بوده که در کنار تولیدات گز سوهانی نمونه ی برتر و پرفروش گز لقمه ای بدون مغز بشمار می رود. پس گونه های متفاوت از تولیدات گز در نوع گز فله ای با گز بسته بندی پاکتی و کادویی به بازار عرضه می شود. و وجود این انواع گز بلداجی همراه با تولیدات گز پسته ای، گز بادامی و گز مخلوط می باشد.

گز سوهانی صادراتی

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز فله ای بوده و نوع فله ای از تولیدات گز لقمه ای تا آردی همراه بوده که می پردازیم به نوع تولیدات گز فله ای لقمه ای که از مغزدار تا بی مغز را شامل می شود و همانطور که گفته شد در سه گروه تولیدی گز مغزدار پسته، بادام و مخلوط از درصد های متفاوت با طعم انواع انگبین های گیاهی تهیه شده است. خب نوع برشی گز هم به دو مدل گز برشی با گز شکلاتی معروف بوده، گرچه بازار فروش عمده در پی تهیه ی مدل گز برشی هستند اما شاهد وجود بخش های خاصی از بازار فروش هستیم که در پی تهیه و خرید نوع گز شکلاتی هستند. منظور از این گز شکلاتی این بوده که برش هایی همانند شکلات دایره ای و ریز بوده است و این تولیدات صورت گرفته از گز شکلاتی فله بلداجی اعم از:

  • گز شکلاتی فله پسته ۱۰%
  • گز شکلاتی فله پسته ۱۸%
  • گز شکلاتی فله پسته ۲۸%
  • گز شکلاتی فله پسته ۳۲%
  • گز شکلاتی فله پسته بادام ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% و …

گز فله ای

خرید گز انواع فله ای بلداجی با قیمت مناسب

از نظر قیمت فروش این گز شکلاتی با نوع گز برشی را می توان در یک سطح دید ولی براساس نوع درصد مغز با نوع مغز این تفاوت نرخ قیمت های خرید فروش به چشم می خورد، پس به این ترتیب برای سفارشات خرید عمده ی خود جهت پخش و یا فروش می توانید با ما در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی گز بلداجی بهره مند گردید که با قیمت مناسب و عمده ی درب کارخانه ای ارائه می گردد.

گز فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید