مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه سوغات اصفهان گز+پولکی+ نبات+ سوهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لیست تولیدات شیرینی جات اصفهانمرکز عمده فروشی انواع سوغات اصفهان+ گز پولکی نبات+ سوهان
پولکی نبات اصفهان

سوغات اصفهان از شیرینی جات ها که مجموعه ای از تولیدات اقسام گوناگون انواع گز، پولکی نبات، سوهان و برخی از دیگر شیرینی جات ها بوده است در این بخش جهت توزیع و پخش عمده در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

معرفی لیست تولیدات شیرینی جات اصفهان

اصفهان مقلب به دیار نصف جهان که در خود مجموعه اثار باستانی بسیاری را جای داده است و منجر به جذب گردشگر هر ساله از بخش های مختلف کشور های جهانی می گردد می توان گفت یکی از شهر های توریستی ایران بشمار می رود. علاوه بر این خصوصیت و ویژگی می توان دید که مجموعه های متنوعی از سوغات را در دارا بوده اعم از سوغات از صنایع دستی تا سوغات از نوع خوراکی های خوشمزه و همچین تولیدات انبوه و عمده از مجموعه صنایع تا مواد غذایی بصورت صنعتی را در تمامی شهرک های صنعتی خود دارا می باشد.

موضوع ما در این بخش مرتبط با تولیدات مجموعه ی سوغات از شیرینی جات های اصفهان بوده و می توان گفت یکی از تولیدات این شیرینی جات ها در ایران اصفهان جزء نمونه های اصیل و سنتی بشمار می رود و در گروه محصولات غذایی بوده که هر ساله بخش عمده ی این تولیدات روانه ی بازار صادرات به کشور های مختلف جهانی می گردد. این محصول معرفی شده بنام گز بوده، گز جزء شیرینی های ایرانیان بوده که در زمان های بسیار دور تهیه و تولید می گردید و در تولیدات امروزه هم با حفظ همان طعم و مزه ی اصیل و سنتی در بازار توزیع می گردد.

تا حدود زیای این محصول در این بخش معرفی گردیده است و می توان گفت اشنایی با تولیدات گز را داریم، تولیداتی از مدل گز های لقمه ای تا گز های آردی و سکه ای بوده اند که براساس ویژگی های متعددی که در هر مدل برای تولید لحاظ کرده اند منجر به تنوع در کار تولیدات این محصول گردیده است. و بازار خرید فروش گز هم براساس نوع بازار فروشی که دارا بوده درخواست خرید می دهد اعم از تولیدات گز های فله ای تا گز های کادویی که با درصد های متفاوت تشکیل شده اند.

دسته بندی دیگر شیرینی جات اصفهان که در کنار تولیدات گز می توان گفت به بازار عرضه شده اند مربوط به محصولاتی اعم از: انواع پولکی نبات های طعم دار، سوهان گزی، عسلی با سوهان کنجدی های معروف که همگی همانند تولیدات گز صورت های مختلف از تولیدات را به خود اختصاص داده اند.

گز صادراتی معراج

به عنوان مثال تولیدات سوهان عسلی اصفهان یکی از نمونه های برتر تولید کنندگان این محصول همانند گز اصفهان می باشد. این سوهان عسلی اصفهان که همراه با تزیین خلال پسته و بادام بوده در برش های سوهان عسلی تخت و لقمه ای باز صورت هایی از بسته بندی فله ای و کادویی را به خود اختصاص داده است. و سوهان کنجدی ان هم به همین ترتیب ولی با این تفاوت که در ترکیب با مغزیجات متفاوتی بوده و اغلب هم برش های یک تیکه بزرگ را دارا بوده و همانند پولکی ترد و شکننده می باشد مانند:
  • سوهان عسلی کنجدی ساده
  • سوهان عسلی کنجدی تخم افتابگردان
  • سوهان عسلی کنجدی سیاده دانه
  • سوهان عسلی کنجدی گشنیزی
  • سوهان عسلی کنجدی نارگیلی
  • سوهان عسلی کنجدی گل محمدی
  • سوهان عسلی کنجدی خشخاش

و اما تولیدات سوهان گزی اصفهان که صورت هایی از تولیدات گز لقمه ای ان را دارا بوده با این تفاوت که در نوع گز بی مغز تهیه و تولید می گردد با برند های مختلف تولید کننده ی گز در بخش اصفهان.

مرکز عمده فروشی انواع سوغات اصفهان+ گز پولکی نبات+ سوهان

پس به این ترتیب در این مرکز و بخش فروش اینترنتی این دسترسی و خرید عمده برای خریداران در سراسر بازار کشور را فراهم ساخته تا در کمترین زمان با بهترین قیمت این محصولات از تولیدات سوغات اصفهان را به سادگی در بازار ایران توزیع نماید که جهت عرضه در بازار های صادراتی نیز این بخش با شما همراه هستیم و با معرفی بازار های فروش مختلف خود در کشور های جهانی همراه با پیشنهادات متفاوت ما از تولیدات این محصول باشید.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید