مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز روکشدار سوهانی یک کیلویی صادرات به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات فله ای/کیلویی گز/سوهان گزی صادراتیعمده گز سوهان پخش در بازار عراق چیست؟مرکز تولید و فروش صادراتی گز سوهان یک کیلویی

گز روکشدار سوهانی که از نمونه ی تولیدات گز های بی مغز بوده است، در تولیدات صادراتی به کشور های مختلف جهانی من جمله عراق، از تولیدات گز سوهانی بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت های مناسب پیشنهاد این بخش از تولید می باشد.

تولیدات فله ای/کیلویی گز/سوهان گزی صادراتی

تولید صادراتی از تولیدات شیرینی اصیل ایرانیان گز که در انواع مختلف از تولیدات بوده است همراه با انتخاب های متعدد و متنوعی برای بازار های مختلف فروش در نظر گرفته می شود، پس می توان دید و گفت انتخابی از تولیدات گز های مغزدار تا بی مغز در نوع بسته بندی کادویی و فله ای بوده که همراه با برند های متعدد تولید کننده از پایتخت گز ایران بوده اند. صادرات این گروه تولیدی از شیرینی ایرانی در سراسر بازار های جهانی به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

از تولیدات فله ای و یا کیلویی گز و گز سوهانی برای بازار های صادراتی می توان از نظر نوع گز مغزدار به دسته های تولیدی از گز لقمه و آردی پسته ای، بادام و مخلوط اشاره کرد که هر یک از این دو مدل برای خود برگرفته از درصد های متفاوت تا طعم های متنوع انگبین های گیاهی را تشکیل می دهد. که نوع عرضه ی صورت گرفته از این گز مغزدار کیلویی فله پک های فله ای به وزن ها ۵۰۰ گرمی با ۱۰۰۰ گرمی می باشد.

و اما تولیدات از نوع گروه گز بی مغز روکشدار سوهانی، که تولیدات این محصول نیز همانند گروه تولیدات گز های مغزدار بوده اند با این تفاوت که از هیچ گونه مغزی در تولید استفاده نشده و صورتی از بسته بندی های سلفون پیچ های تک نفره گز لقمه ای بوده که باز نوع فله ای ان می توان پر شده در کارتن هایی به وزن های ۶ کیلوگرمی و یا پک های پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی عرضه می شوند.

عمده گز سوهان پخش در بازار عراق چیست؟

خب همانطور که گفته شد تولیدات از این گروه شیرینی جات ها در ایران بسیار با استقبال خوبی در بازار های امروزی از جهان روبه رو گشته است، و هر بخشی از کشور های جهانی را می توان دید و گفت که خواستار و خریدار تولیدات این شیرینی اصیل ایرانی گز بوده اند. پس در صورت های متنوع از تولیدات، ان هم تولیدات انبوه و عمده هر ساله عرضه می شود.

صادرات گز سوهانی

که گز روکشدار سوهانی نمونه ی پرفروش ترین ها در بین تولیدات گز بی مغز محسوب می شود و انچه از تولیدات گز سوهانی در بازار عراق ارائه می گردد در درجه ی نخست می توان به درجه ی کیفیت تولیدی متفاوت با برند های متفاوت تولید کننده، باز در نوع بسته بندی از طرح های مختلف که هر شرکت تولید کننده ای نوعی را ارائه می نماید توزیع می کند که بخش عمده ای از سفارشات برپایه ی گز سوهانی بسته بندی پاکت یک کیلوگرمی می باشد.

پولکی نبات اصفهان

مرکز تولید و فروش صادراتی گز سوهان یک کیلویی

براساس دایر بودن و مستقر بودن واحد های تولیدی بسیار در بخش های مختلف از پایتخت گز ایران اصفها، که با برند های متفاوتی تولیدات خود را ارائه و معرفی نموده اند، این بخش نیز یکی از مجموعه واحد های تولیدی این محصول بنام گز سوهان آرادتک بوده است که براساس کیفیت بالا در تولیدات خود امروزه در بازار های عراق به خوبی خوش درخشیده است و شما نیز صادر کنندگان و خریداران این محصول در نوع بسته بندی یک کیلوگرمی می توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید.

گز صادراتی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید