مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده گز و پولکی پسته ای اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست عمده تولیدات گز گز و پولکی اصفهانعمده فروشی انواع گز پولکی پسته اصفهان
گز و پولکی اصفهان

گز فله ای

سوغات اصفهان این دیار نصف جهان را می توان همراه با تولیدات بهترین شیرینی ایران چون گز و پولکی معرفی کرد که در این بخش فروش عمده تولیدات نوع گز و پولکی مغزدار پسته ای جهت پخش و فروش در بازارهای داخلی و تامین بازارهای صادراتی ارائه می گردد.

محصول کاملا مقوی و بهداشتی یعنی نبات زعفرانی درجه یک که از تازه‌ترین نیشکر ها تهیه شده و در طعم دوست داشتنی زعفرانی ارائه می شود.

لیست عمده تولیدات گز گز و پولکی اصفهان

گز و پولکی جزء سوغات دیار نصف جهان اصفهان بوده است و می توان گفت که در تمامی فروشگاه های این دیار نصف جهان با مجموعه های انبوهی از برند های تولید کننده ی گز و پولکی روبه رو می شویم که وجود هر یک به نوعی بازارهای فروش مخصوص به خود را دارند، در اصل می توان گفت تولیداتی از نوع گز و پولکی های اعلا و درجه یک تا نوع متوسط را دارا می باشد، متناسب با نوع تقاضای بازار مصرف تهیه تولید و عرضه می گردد.

گز فله ای

در درجه ی اول می پردازیم به معرفی تولیدات ارائه شده از گز اصفهان که شهرت و معروفیتی چندین و چند ساله در امر تولید این محصول دارا بوده و به همان شکل و ترتیب قدیمی با حفط طعم و مزه ی سنتی و اصیل تولید می شود شامل مدل گز لقمه ای با آردی بوده است که بصورت گز مغزدار پسته ای، بادامی و مخلوط تولید گردیده است گرچه در بازار امروزی شاهد تولیدات با سایر انواع مغزیجات از جمله گردو، فندوق و یا نوع گز چهار مغز هستیم اما نوع گز پسته ای بالاترین درصد فروش و طرفداران مخصوص به خود را دارد. این گز پسته ای در مدل فله ای و بسته بندی های نوع کادویی تا پاکتی را دارا بوده و البته همراه با درصد مغز پسته ی ۱۰% تا ۴۳% و … را دارا می باشد که براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد در طعم های گوناگون نیز تهیه کرده اند مانند:

برای مصرف کردن در نوشیدنی های گرم و داغ مثل چای، قهوه و شیر نبات زعفرانی صادراتی بسیار مناسب است.

  • گز پسته ای انگبین عسل
  • گز پسته ای بیدمشکی
  • گز پسته ای ترنجبینی
  • گز پسته ای زعفرانی
  • گز پسته ای شیرخشتی
و … . و اما نوع دیگر از تولیدات سوغات و یا شیرینی دیار نصف جهان که مربوط به تولیدات نوع پولکی نبات ها بوده است در نوع تولیدات پولکی طعم دار با پولکی مغزدار تولید گردیده و نوع پولکی مغزدار شامل پولکی پسته ای، کنجدی با خشخاش و پولکی سیاه دانه می شود که همراه با چای مصرف می شود و درصد بالایی را بصورت بسته بندی در وزن ۵۰۰ تا ۷۵۰ گرمی ارائه می دهند. در بین این پولکی های مغزدار گرچه پولکی پسته ای را می توان خوشمزه ترین نام برد اما سایر مدل های پولکی مغزدار نیز بازار مخصوص به خود را دارند.

گز فله ای

عمده فروشی انواع گز پولکی پسته اصفهان

به این ترتیب جهت خرید برای فروش یا پخش در مراکز مختلف استانی کشور می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارشات خود از خرید بهترین گز اصفهان در نوع پسته ای و سایر انواع تولیدات به همراه تولیدات بهترین های پولکی نبات های اعلا و درجه یک اصفهان با قیمت مناسب بهره مند گردید، در این صورت جهت ثبت سفارشات می توانید با ما از طریق راههای ارتباطی ارائه شده در تماس باشید.

گز صادراتی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید