مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز زعفرانی ۲۸% معراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی گز معراج اصفهانمرکز خرید گز زعفرانی با قیمت مناسب
گز زعفرانی 28%

گز صادراتی معراج

گز زعفرانی ۲۸% که همراه با تولیدات مغز پسته ای در بازار عرضه شده است در این بخش از فروش آنلاین بصورت عمده تولیدات گز معراج اصفهان پیشنهاد این بخش برای بازارهای صادراتی با بازار پخش داخلی بوده که با قیمت خرید مناسب توزیع می گردد.

یکی از جدید ترین و خوشمزه ترین نبات ها نبات تخته ای می باشد که امروزه در مراسمات و میهمانی ها از آن استفاده بسیار زیادی می شود.

محصولات تولیدی گز معراج اصفهان

در اصفهان که قطب و پایتخت گز کشور بوده است می توان به مجموعه برندهای تولید کننده ی گز منعددی اشاره کرد که وجود برخی از این برندها بنابر شهرتی که در بازارهای کشور و جهانی گرفته اند محبوبیت و بازار فروش بالاترین به نسبت سایر انواع دیگر برندها به خود اختصاص داده اند. به عنوان مثال می توان به شرکت تولیدی گز معراج اصفهان اشاره کرد که از جمله برندهای معروف و مشهور گز در بازار ایران و بازارهای جهانی بوده و هر ساله حجم قابل توجهی از تولیدات را هم در بازار داخل و هم بازارهای صادراتی عرضه می نماید و انچه از تولیدات گز را ارائه نموده همراه با تنوعی بالا از محصولات گز لقمه ای تا گز آردی با گزهای سکه ای بوده که تماما از مغزیجاتی چون پسته و بادام تشکیل شده اند که دارای سه گروه تولیدات گز مغزدار پسته ای، بادامی با مخلوط بوده که البته تنوعی از طعم های اصیل و سنتی گز را نیز دارا بوده که من جمله ی این گزهای طعم دار معراج عبارتنداز:
  1. گز مغزدار زعفرانی
  2. گز مغزدار ترنجبینی
  3. گز مغزدار عسلی
  4. گز مغزدار انگبینی

گز صادراتی معراج

تمامی این انواع گزهای مغزدار تا طعم های گوناگون که معرفی شدند درصد های خاص و ویژه ای از مغزهای پسته و بادام را دارا بوده اند که البته می توان گفت بالاترین تنوع در نوع بسته بندی گز را نیز به خود اختصاص داده، طرح های زیبا و الهام گرفته از طبیعت تا طرح های باستانی و … را شامل می شود. یکی از نمونه تولیدات ارائه شده ی این شرکت مربوط به تولیدات گز زعفرانی بوده که در دو طرح مختلف چون گز زعفرانی با طرح بسته بندی شاهرضا برند دیگر این شرکت عرضه شده است که شامل نوع مغز پسته ای ۲۸% بوده است. البته دیگر انواع گزهای مغز پسته ای ۲۸% معراج در نوع گز سکه ای نیز عرضه شده است.

از ویژگیهای این محصول یعنی نبات رنگی طعم دار آن است که تمامی شکرهای موجود در آن طبیعی بوده و تحت هیچ شرایطی از شکر مصنوعی استفاده نشده است.

گز صادراتی معراج

مرکز خرید گز زعفرانی با قیمت مناسب

بنابر وجود مرکزهای خرید انبوهی در بازار گز اصفهان دارای شعب و نمایندگی های فروش در برخی از نقاط کشور نیز می باشد که این بخش نیز یکی از مجموعه های فروش و عرضه اینترنتی محصولات گز معراج بصورت عمده برای بخش های فاقد نمایندگی های پخش و فروش بوده است. پس می توانید در این بخش هر انچه از سفارشات خرید گز معراج اعم از گز زعفرانی ۲۸% و دیگر انواع محصولات چون پولکی نبات و سایر انواع گزها را در این بخش سفارش داده و خریداری نماید.

گز صادراتی معراج

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید