مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اعطای نمایندگی سوهان گز در افغانستان+پاکستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات گز ایرانی در بازار های جهانیمرکز تولید انواع سوهان گزی+ گز ایرانیفروش سوهان گزی در افغانستان+پاکستان

نمایندگی فروش سوهان گزی در کشور مربوط به بخش های متعددی بوده است که در این مرکز اعطای نمایندگی فروش برای کشور های افغانستان با پاکستان ارائه می گردد از تولیدات سوهان گزی نارگیلی فله ای و بسته بندی یک کیلویی با قیمت مناسب.

انواع تولیدات گز ایرانی در بازار های جهانی

از انواع تولیدات شیرینی جات ایرانی که در بازار های جهانی توزیع گردیده است می توان معرفی کرد از تولیدات اقسام گوناگون از گروه تولیدات شیرینی جات های بخش های مختلف کشور که هر کدام از نقاط صورت های مختلفی از تولیدات انواع شیرینی جات ها را دارا هستند. یکی از این تولیدات شیرینی جات ها در ایران که بسیار مشهور بوده اند تولیدات شیرینی مخصوص بخش استان اصفهان بنام گز می باشد.

گز اصفهان از دیرباز تا به امروز تولیداتی اعلا و درجه یک از بهترین نوع شیرینی ایرانی را عرضه نموده است. در اصل می توان گفت گز یکی از شیرینی های محسوب می شود که در نوع خود دارای ارزش غذایی بالایی بوده است و در انواع مختلف از صورت های تولیدی در نوع برش تا بسته بندی و طعم منجر به تنوع در کار تولید این محصول گردیده است. این گز ایرانی که از تولیدات بخش اصفهان بوده است همانطور که گفته شد در گذشته نیز به عنوان سوغات عرضه میشده و امروز جزء محصولات صادراتی در رده ی بازار های صادراتی قرار گرفته است.

اصفهان یکی از بخش های توریستی کشور بوده براین اساس هر ساله مسافران با گردشگران بی شماری را در خود جای می دهد و هر یک از این مسافران با خرید یک جعبه گز منجر به چشیده شدن طعم این محصول در بازار های جهانی گردید و روز به روز تقاضا برای خرید این محصول افزایش پیدا کرد که امروزه در تولیدات انبوه و عمده در حال تولید و صادرات بوده اند.

صادرات گز سوهانی

مرکز تولید انواع سوهان گزی+ گز ایرانی

بنابر وجود مدل های گوناگون از تولیدات گز در واحد های تولیدی گز اصفهان یکی از تولیدات ارائه شده را معرفی می کنیم از نوع تولیدات گز روکشدار سوهانی که جزء گروه تولیدات گز بدون مغز بوده اند به این ترتیب که دارای مغزی گز ساده بدون مغز بوده که با یک لایه ی سوهان پوشش داده شده است البته با تزیین پودر نارگیل، همراه با برش های لقمه ای همانند گز لقمه ای در نوع سلفون پیچ تک نفره و بسته بندی های فله ای و پاکت یک کیلویی. که بنابر وجود واحد های تولیدی بسیار هر بخشی این تولیدات را با اسامی مختلفی از برند های تولیدی به بازار ارائه می دهد.

صادرات گز سوهانی

فروش سوهان گزی در افغانستان+پاکستان

پس در این واحد تولید کننده ی گز سوهانی اصفهان انچه از تولیدات این محصول ارائه می گردد مربوط به تولیدات از نوع فله ای و بسته بندی پاکتی در وزن ها یک کیلوگرمی می باشد که این بخش اعطای نمایندگی فروش برای کشور افغانستان با پاکستان را ارائه می دهد. تولیدات این بخش از گز روکشدار سوهانی تولیداتی به روز و تازه از گز های خوشمزه و خوش طعم با قیمت های مناسب برای بازار های مختلف کشور و بازار های جهانی بوده است. پس جهت دریافت اخذ نمایندگی های فروش و پخش در سراسر بازار کشور و بازار های جهانی می توانید با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید