مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدات عمده انواع چوب پشمک+دایره/مربع

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت/ویژگی تولیدات پشمک چوبی چیست؟انواع مدل های تولیدی چوب پشمک در واحد های تولیدیمرکز/واحد تولیدی چوب پشمک+مربعی/دایره ای
پشمک طعم دار

پشمک الیافی

عمده تولیدات انواع چوب پشمک که از جنس مختلف چوب ها تهیه می شود در برش های دایره ای شکل و یا مربعی بوده اند که براساس نوع درخواست تولید می گردد و در این بخش با سایز های متفاوت برای هر خریداری تهیه و تولید می گردد.

خصوصیت/ویژگی تولیدات پشمک چوبی چیست؟

پشمک را می توان یکی از تنقلات شیرینی معرفی کرد که در گذشته تولید این محصول یعنی پشمک در بین تولیدات شیرینی های سنتی و مخصوص یزدی به بازار عرضه می گردید و رفته رفته با پیشرفت در دستگاه های تولیدی تولیدات از مدل پشمک لقمه ای شکلاتی نیز به بازار عرضه گردید. پس در این دوره از بازه ی زمانی تولیدات پشمک را می توان با انواع و اقسام گوناگونی دید و معرفی کرد.

یکی از به اصطلاح معروف ترین و پرفروش ترین های مدل پشمک در گذشته و بازار های امروزی تولیدات مدل پشمک چوبی بودند که توسط دستگاه های صنعتی دستی در بخش هایی از مکان های عمومی چون پارک ها، سینما، شهربازی و … تهیه و تولید می شدند و بنابر تقاضای بالای بازار مصرف کننده امروزه در واحد های تولیدی بزرگتر در مجموعه تولیدات انبوه و عمده این پشمک چوبی در نوع صنعتی از ترکیب انواع طعم های میوه ای و … تهیه و تولید می شود.

پشمک لیوانی میوه ای

نوع تولیدات پشمک چوبی از نوع تولیدات پشمک الیافی متفاوت بوده است. می توان گفت تولیدات پشمک لقمه ای روکشدار شکلاتی همان پشمک الیافی فشرده شده ی لقمه ای بوده که با یک لایه ی روکشدار شکلاتی از طعم های مختلف پوشش داده شده است.

انواع مدل های تولیدی چوب پشمک در واحد های تولیدی

و اما ابزار اصلی و مورد نیاز برای تولیدات پشمک چوبی مربوط به چوب پشمک بوده است. این چوب پشمک که توسط برخی از واحد های تولیدی چوب بری تهیه و تولید می گردد در سایز های مختلف از قطر های متفاوت در مدل های چوب پشمک دایره ای با چوب پشمک مربعی شکل برش داده و به بازار عرضه می نمایند. که این چوب پشمک باید یک حالت پز مانند داشته باشد تا منجر به جذب پشمک به چوب گردد. سایز های متفاوت از تولیدات چوب پشمک شامل چوب پشمک ۳۵ سانتیف ۴۰ سانتی با چوب پشمک ۵۰ سانتی که از قطر های ۵ الی ۶ میلی تهیه شده اند.

پشمک حاج یعقوب

مرکز/واحد تولیدی چوب پشمک+مربعی/دایره ای

همانطور که اشاره کردیم واحد های تولیدی بسیاری هستند که این مجموعه چوب های پشمک را ارائه می دهند که این بخش یکی از مرکز های فروش عمده تولیدات انواع چوب پشمک چون مدل دایره ای با چوب پشمک مربعی شکل در انواع سایز و اندازه های نام برده هستیم که می توانید برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از انواع نام برده با قیمت های بسیار مناسب در بسته بندی های ۱۰۰۰ عددی تهیه و خریداری نماید.

پشمک حاج یعقوب

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید