مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پشمک طعم دار گل سرخ آدلین

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات پشمک طعم دار آدلینخصوصیت تولیدی پشمک گل سرخمرکز خرید عمده انواع پشمک آدلین در سراسر کشور
پشمک گل سرخ

پشمک گل سرخ

پشمک گل سرخ که دسته از پشمک های طعم دار در بین تولیدات این تنقلات شیرین بوده است پخش و فروش عمده از تولیدات صورت گرفته مربوط به تولیدات پشمک تبریز آدلین می باشد که در جهت سفارشات خرید عمده می توانید با ما در ارتباط باشید.

معرفی تنقلات شیرین ایرانی از جمله پولکی زعفرانی کنجدی را می توان به دسته های متنوعی از محصولات تقسیم بندی کرد که وجود هر یک طعم یا مزه ی خاص خود را دارد که وجود هر یک نیز مربوط به نقاط خاصی از کشور بوده است.

لیست تولیدات پشمک طعم دار آدلین

آدلین من جمله برندهای تولید کننده ی پشمک بخش تبریز در کشور بوده است و همچون برندهای مشهور و معروف پرطرفدار و پرفروش در تمامی بازارهای کشور با بازارهای صادرات جهانی می باشد به این دلیل که دارای درجه ی کیفی بالا در تولیدات همراه با تنوع طعم ها و مهم تر از همه که می توان گفت باعث جذب چند درصدی مشتری به سمت خود می گردد طرح های متنوع از بسته بندی ها می باشد.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

پشمک گل سرخ

در اصل پشمک آدلین برند دیگری از تولیدات پشمک حاج عبدالله بوده است و لیست محصولات تولیدی از پشمک آدلین را می توان همچون پشمک حاج عبداله متنوع از اقسام گوناگون طعم ها معرفی کرد که در ادامه به معرفی کوتاه و مختصری از این انواع پشمک آدلین می پردازیم اعم از:

  1. پشمک طعم دار گل سرخ
  2. پشمک طعم دار قهوه تلخ
  3. پشمک طعم دار قهوه فوری
  4. پشمک طعم دار جرقه ای
  5. پشمک طعم دار دارچینی
  6. پشمک طعم دار طالبی
  7. پشمک طعم دار زعفرانی
  8. پشمک طعم دار توت فرنگی
  9. پشمک طعم دار زنجبیلی
  10. پشمک طعم دار شکلاتی

خصوصیت تولیدی پشمک گل سرخ

با اینکه در این مرکز فروش عمده از محصولات تولیدی پشمک آدلین عرضه می گردد اما نمونه ی تولیدی مورد نظر قرار گرفته شده در این بخش برای خرید فروش عمده در سطح بازار کشور و صادرات تولیدات نوع پشمک گل سرخ می باشد و از خصوصیت و ویژگی های تولیدی این پشمک طعم دار گل سرخ آدلین می توان گفت از گل سرخ با پشمک از روکش های شکلاتی سفید رنگ بوده است و هم در نوع بسته بندی و هم فله ای قابل خریداری می باشد.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

پشمک گل سرخ

مرکز خرید عمده انواع پشمک آدلین در سراسر کشور

انواع پشمک آدلین که در نوع لقمه ای شکلاتی با الیافی لقمه ای بوده است طرح های متنوع از بسته بندی های کادویی را دارا بوده که در وزن های مختلف نیز تشکیل شده اند مانند:

  • پشمک لقمه شکلاتی ۳۵۰ گرمی
  • پشمک لقمه شکلاتی ۴۵۰ گرمی
  • پشمک لقمه شکلاتی ۵۰۰ گرمی

حال وجود هر یک از این انواع پشمک ها در این بخش از مرکز و نمایندگی فروش پشمک من جمله پشمک آدلین می توانید بنابر یک خرید مستقیم از بخش تولیدی با قیمت های مناسب و درب کارخانه ای این خرید را انجام دهید.

پشمک گل سرخ

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید