مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش انواع چوب پشمک مربع+دایره

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات چوب پشمک به چه صورت است؟مرکز تولید انواع مدل چوب پشمک دایره ای+مربعی
پشمک الیافی

پشمک الیافی

پشمک چوبی نمونه ی پرطرفدار از گروه های تولیدی پشمک از گذشته تا به امروز بوده است که یکی از ابزار های مورد نیاز تولید این محصول چوب پشمک می باشد که در این مرکز تولیدات انواع چوب پشمک با برش های دایره ای و مربع شکل در سایز های متفاوت به فروش می رسد.

نوع تولیدات چوب پشمک به چه صورت است؟

پشمک هایی که در بازار امروزی تهیه تولید و عرضه شده اند صورت های متنوعی از پشمک های شکلاتی با الیافی را تشکیل می دهد که وجود هر یک با مجموعه ای از انواع طعم های میوه ای و طعم های وانیلی، زعفراتی کاکائویی را تشکیل می دهد. این صورت های مختلف از بسته بندی پشمک ها از دیگر عوامل در تنوع کار تولیدات گردیده است. یکی از مدل های قدیمی اما دوست داشتنی پشمک هایی که در پارک ها، شهر بازی ها تهیه و درست می شدند نوع پشمک های چوبی بودند که امروزه نیز این پشمک دوستداران و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و هم در نوع سنتی و هم صنعتی در حال عرضه در بازار های فروش می باشد.

پشمک الیافی

نوع تولیدات سنتی از این پشمک های چوبی که امروزه در بخش هایی از مکان های عمومی چون پارک، شهربازی و … توسط چرخ دستی ها تهیه می گردد ابزار های مورد نیاز برای تولید این پشمک، چوب پشمک بوده است. که توسط بخش های مختلف و متعددی این چوب پشمک در جال تولید شدن می باشد.

نوع تولیدات ارائه شده از چوب پشمک ها مدل های چوب پشمک دایره ای با چوب پشمک مربعی هستند. این چوب پشمک ها در سایز های متفاوتی تهیه می گردد به این دلیل که هر فردی با اندازه های متفاوتی این پشمک چوبی را تهیه می نماید. از سایز های تولیدی این چوب پشمک می توان به چوب پشمک ۳۵% ۴۰ و ۵۰ سانتی اشاره کرد.

پشمک الیافی

البته علاوه بر اینکه این چوب پشمک در نوع چوب تهیه می گردد. می توان به وجود چوب پشمک های حصیری هم اشاره کرد و مدل دیگر از تولیدات این چوب پشمک ها نوع پلاستیکی این محصول بوده با اینکه هر یک دارای نرخ قیمت های فروش متغیری هستند ولی هر بخشی نیز نوعی را خواهان و خریداری می نماید.

مرکز تولید انواع مدل چوب پشمک دایره ای+مربعی

این بخش یکی از مجموعه های عرضه کننده ی تولیدات انواع چوب پشمک در مدل های برشی دایره ای با مربعی بوده است که بصورت عمده در سراسر بازار ایران عرضه و ارسال می نماید. این چوب پشمک علاوه بر اینکه مورد تقاضای بازار مصرف داخلی بوده است شاهد درخواست های خرید بازار های جهانی من جمله کشور های همسایه برای خرید چوب پشمک بوده و می توان گفت بخش انبوه و عمده ی این تولیدات از چوب پشمک نیز روانه ی بازار های صادراتی هم می گردد. پس برای خریداری هر یک از مدل های معرفی شده با سایز های متفاوت می توانید با ما در تماس باشید.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید