مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید روز گز آردی مخلوط ۲۰% پسته بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید روز هر واحد تولید کننده ی گز در کشورویژگی تولیدی گز آردی مخلوط ۲۰%مرکز تولید روز انواع گز آردی مخلوط+پسته+بادام

گز شاهکار بلداجی

تولید گز در پایتخت گز ایران که همراه با تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده است، فروش این بخش از تولیدات گز آردی بصورت گز مخلوط از مغز پسته بادام از درصد های متفاوت همچون ۲۰ درصد را شامل می باشد که برای خرید می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

تولید روز هر واحد تولید کننده ی گز در کشور

تولیدات نوع مواد غذایی در کشور روزانه همراه با انواع و اقسام گوناگون از محصولاتی بوده است که مورد نیاز هر بخشی از بازار فروش بوده است پس در تنوعی از محصولات تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می گردد از مواد غذایی اصلی تا سایر محصولات متفرقه همگی مورد نیاز هر فردی در جهان بوده است پس دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون مواد غذایی روبه رو هستیم و یکی از این محصولات این بخش که در بازار کشور و بازار های جهانی در حال تولید و عرضه می باشد مربوط به تولیدات گروه شیرینی جات ها بوده است.

گز شاهکار بلداجی

این گروه از شیرینی جات های این بخش شامل انواع شیرینی های مخصوص اصفهان بلداجی می باشد که به لقب پایتخت گز ایران شهرت دارند و مجموعه ای از تولیدات انبوه و عمده ی انواع و اقسام گوناگون از گز ها را عرضه می نمایند که البته این تولیدات گز به زمان های بسیار دوری باز می گردد که در مدل های گز لقمه ای و آردی ارائه داده اند و امروزه به همان ترتیب تولیدات گز های زمان های گذشته با حفظ همان طعم و مزه ی اصیل به بازار ارائه می دهند. خب پس تولیدات روز هر واحد تولید کننده ی گز در کشور را می توان تولیداتی از قبیل انواع گز لقمه ای با انواع گز آردی نام برد که هر دوی این مدل گز ها خود به چند بخش و گروه تولیدی تقسیم بندی می شوند که ویژگی های خاصی را به هر مدل از تولیدات گز اختصاص داده اند.

گز شاهکار بلداجی

ویژگی تولیدی گز آردی مخلوط ۲۰%

به عنوان مثال یکی از ویژگی های تولیدی گز مربوط به نوع مغز مصرفی با درصد هایی که برای ان گز در نظر می گیرند مربوط می شود. یک گز می تواند از مغز پسته، بادام و یا مخلوط این دو مغز تهیه شود که با طبقه بندی درصد های مختلف از مغز ان را رده بندی و در تنوعی از درصد ها با طعم ها و نوع مغز مخصوص به بازار ارائه می دهند. مانند گز مخلوط که هم در نوع گز لقمه ای مخلوط و هم گز آردی مخلوط تهیه می شود با درصد های متفاوت همچون گز مخلوط ۲۰%.

این گز مخلوط ۲۰% که شامل گز مخلوط آردی ۲۰% با گز مخلوط لقمه ای ۲۰% می تواند بوده باشد از دیگر ویژگی های این محصول این بوده که در نوع بسته بندی کادویی از وزن های مختلف با تولیدات فله ای روانه ی بازار مصرف می شود با طرح های مختلف از سلفون تا بسته بندی با برند های مختلف را تشکیل می دهد.

مرکز تولید روز انواع گز آردی مخلوط+پسته+بادام

همانطور که گفته شد بخش و قطب تولیدی گز کشور مربوط به دو بخش مرکزی استان اصفهان با بلداجی بوده است که در این دو قطب واحد های تولیدی گز بسیار و بی شماری وجود دارد که هر یک تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون گز ها را ارائه می دهند و حال این بخش نیز یکی از مرکز های تولید کننده ی گز در بخش اصفهان از انواع گز های لقمه ای تا آردی با درصد های متفاوت همچون ۲۰%، ۱۰%، ۳۰%، ۳۲% و … می باشد که برای تهیه و خرید هر یک از این انواع نام برده با قیمت های متفاوت و اما مناسب می توانید با ما همراه باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید