مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پشمک لیوانی صادراتی ۳۰ گرمی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های صادراتی پشمک الیافیسفارش تولید عمده پشمک لیوانی
پشمک صادراتی

پشمک صادراتی

پشمک صادراتی الیافی را می توان در مدل های متفاوتی از بسته بندی ها دید که تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می شود، و نوع پشمک لیوانی از نمونه های پرطرفدار در بازار صادرات بوده است در که وزن ۳۰ گرمی بصورت عمده در طعم های اصیل وانیلی، زعفرانی با کاکائویی به فروش می رسد.

معرفی تنقلات شیرین ایرانی از جمله پولکی زعفرانی کنجدی را می توان به دسته های متنوعی از محصولات تقسیم بندی کرد که وجود هر یک طعم یا مزه ی خاص خود را دارد که وجود هر یک نیز مربوط به نقاط خاصی از کشور بوده است.

مدل های صادراتی پشمک الیافی

خب در دنیای تنقلات شیرین می توان به گزینه های مختلفی اشاره کرد که تهیه و تولید می گردد و در این بین یکی از انتخاب های مربوط به تولیدات تنقلاتی چون پشمک بوده است و این پشمک از سوغاتی های بخش تولیدی استان یزد با تبریز بوده که تنوع در دنیای تولیدات پشمک تبریز بالاتر از نوع پشمک سنتی یزدی بوده است. پس یکی از گزینه های صادراتی نوع تنقلات از بازار ایران را می توان پشمک انتخاب کرد گرچه شامل حال مدل های گوناگونی از آبنبات تا شکلات ها بوده است اما پشمک نیز یکی از چندین و چند نمونه های موجود در بین تولیدات کشور بشمار می رود. پشمک در نوع لقمه ای با الیافی تهیه و تولید می شود و این شیرینی با اینکه در این دو مدل تهیه می شود ولی بنابر وجود تنوع بالایی که در بسته بندی لحاظ می شود منجر به بازار فروش متفاوتی برای انها می گردد.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

پشمک صادراتی

خب پس انتخاب هایی که از پشمک برای بازار صادرات صورت گرفته شامل حال هر دو مدل می گردد و نوع انتخابی این بخش برای معرفی در ارتباط با تولیدات پشمک الیافی صادراتی بوده و نوع صادراتی تهیه شده از این پشمک ها الیافی شامل حال نوع بسته بندی با برندهای تولید کننده ی متعددی می گردد که بسته بندی عامل اصلی در تنوع کار می شود که عبارتنداز:

  1. پشمک الیافی صادراتی لیوانی
  2. پشمک الیافی صادراتی عروسکی
  3. پشمک الیافی صادراتی پاکتی
  4. پشمک الیافی صادراتی سطلی
  5. پشمک الیافی صادراتی لقمه ای
  6. پشمک الیافی صادراتی زیپ دار
  7. پشمک الیافی صادراتی ۶۰، ۷۰ و ۱۰۰ گرمی
  8. پشمک الیافی صادراتی وانیلی، زعفرانی، کاکائویی

پشمک صادراتی

سفارش تولید عمده پشمک لیوانی

نوع عرضه ی صورت گرفته ی این بخش از پشمک صادراتی در ارتباط با تولیدات پشمک لیوانی بوده که در سایز با وزن های متفاوت از طرح های گوناگون عرضه می شود، و این پشمک لیوانی ۳۰ گرمی که مناسب بازارهای صادراتی کشورهای مختلف بوده کشورهای همجوار و همسایه ی ایران یکی از پرطرفداران و خریداران عمده ی این محصول هستند بنابراین می توانید برای سفارشات تولید پشمک لیوانی در وزن های چون ۳۰ گرمی الی ۵۰ گرمی با ما در ارتباط باشید.

پشمک صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید