مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع گز آردی کرمانی ۲۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات تولیدی گز کرمانیمرکز خرید گز آردی عمده اصفهان
گز کرمانی

گز کرمانی

گز کرمانی که همراه با تولیدات نوع گز لقمه ای و آردی در بازار عرضه نموده است در این بخش از مرکز خرید می توانید برای سفارشات خرید عمده انواع گز آردی اعم از پسته، بادام با مخلوط در وزن های متفاوت چون ۲۵۰ گرمی خریداری نماید.

این نوع از نبات یعنی نبات شاخه ای طعم دار علاوه بر جوابگو بودن نیاز بازار داخل، حجم زیادی از آن هم به بازار بین الملل نیز صادر می شود.

معرفی محصولات تولیدی گز کرمانی

گز کرمانی از جمله برندهای معروف و برتر قطب تولیدی گز کشور چون اصفهان بوده که با قدمتی چندین و چند ساله تا به امروز تهیه و تولید گردیده و روانه ی بازار مصرف داخلی با صادرات گشته است. بنابر درجه ی کیفی بالایی که در تولیدات دارا بوده به نوعی می توان گفت در بین تمامی برندهای تولید کننده دارای نرخ قیمت های فروش بالاتری نیز هستند، از جمله تولیدات ارائه شده ی گز کرمانی در بازار مربوط به محصولات تولیدی گز لقمه ای و آردی با دیگر محصولات از نوع پولکی نبات ها با سوهان های عسلی بوده که هر یک به نوعی در چند مدل و طرح از بسته بندی روانه ی بازار پخش شده است. از محصولات تولیدی پولکی نبات کرمانی می توان اینطور نام برد که بصورت طعم دار و میکس تهیه شده و نوع نبات های کرمانی از طعم زعفرانی بصورت نبات چوبی با نبات شاخه ای هستند.

گز کرمانی

و اما می پردازیم به مدل گزهای لقمه ای و آردی کرمانی که هر دو محصول از گز مغزدار پسته بادام با مخلوط از درصد های متفاوت تهیه شده اند که وزن بسته بندی محصولات را رده ی وزن های ۲۵۰ گرمی با ۴۵۰ گرمی ارائه داده اند. که نوع گز آردی کرمانی از درصد مغزهای پسته بادام ۲۸ درصد تشکیل می شود اعم از:

  1. گز اردی ۲۸% پسته
  2. گز آردی ۲۸% بادام
  3. گز آردی ۲۸% مخلوط
  4. گز آردی ۳۸% پسته
  5. گز آردی ۳۸% بادام
  6. گز آردی ۴۲% پسته
  7. گز آردی ۴۲% بادام
  8. گز آردی ۴۲% ویژه
  9. گز آردی ۳۸% مخصوص

که معرفی های صورت گرفته برای نوع گز آردی کرمانی برای تولیدات گز لقمه ای نیز لحاظ می شود اما تا حدودی می توان گفت که تنوع تولیدات گز لقمه ای بالاتر بوده هم در طرح بسته بندی و هم نوع فله ای که به فروش می رسد، طعم های رایج از تولیدات گز کرمانی طعم های اصیل زعفرانی با نوع ترنجبین و انگبین های گیاهی بشمار می رود.

در زمان های قدیم، افراد پیر که دچار کاهش عملکرد حافظه می شدند، نبات فله عمده را برای تقویت حافظه خود استفاده می کردند.

گز کرمانی

مرکز خرید گز آردی عمده اصفهان

خب بنابر وجود مرکزهای خرید متعدد در سطح شهر یکی از مجموعه های عرضه کننده ی گز کرمانی در سراسر کشور، این مجموعه بوده است که بصورت عمده و مستقیم از بخش تولیدی برای پخش و فروش داخلی با بازارهای صادرات ارائه می گردد، من جمله تولیدات ارائه شده از عمده گز آردی کرمانی و سایر تولیدات ارائه شده.

گز کرمانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید