مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پشمک سه رنگ سنتی یزدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات نوع پشمک سه رنگ به چه صورتی ست؟خرید پشمک سنتی یزدی+ قیمت مناسب بازار

پشمک یزدی که از تولیدات پشمک های سنتی در بازار کشور بوده است در این بخش از تولیدات پشمک سه رنگ میوه ای و دیگر طعم ها در وزن های متفاوت بسته بندی با قیمت خرید مناسب عرضه ی بازار مصرف شده اند.

تولیدات نوع پشمک سه رنگ به چه صورتی ست؟

پشمک نوع شیرینی از گروه تنقلات بوده است و در انواع مدل های مختلف و طعم های گوناگون توسط واحد های تولیدی تهیه و به بازار عرضه شده اند. بخش های تولید کننده ی این محصول قطب هایی چون تبریز با یزد بوده است و در بخش تولیدی شیرینی یزدی می توان به وجود اقسام گوناگونی از تولیدات پشمک سنتی اشاره کرد که در تنوع طعم های سنتی با طعم صنعتی از اسانس های خوراکی مختلف را شامل گردیده اند.

پشمک صادراتی

نوع تولیدات ارائه شده از پشمک یزدی را همه به تولیدات سنتی می توان دید و نام برد که علاوه بر تولیدات فله ای در بسته بندی های سنتی پت کریستالی و یا جعبه های لوکس فلزی با طعم های بی نظیر سنتی ارائه می گردد. طعم های اصیل و اصلی تولیدات پشمک یزدی همان طعم های معروف پشمک وانیلی، کاکائویی با زعفرانی می باشد، البته در بازار های امروزی شاهد تولیدات طعم های میوه ای این محصول نیز هستیم که به نوبه ی خود بازار های فروش خود را به دست گرفته اند و شامل انواع گوناگون از طعم های میوه ی بوده اند و منجر به رنگبندی متنوعی از تولید این محصول می گردد که بسته بندی انها در نوع ظروف پت کریستالی با وزن های متغیر قرار می گیرد.

که البته نوع تولیدات پشمک تبریز نیز به همین ترتیب بوده و علاوه بر تولیدات لوکس از بسته بندی های جعبه کادویی تا پاکتی در طرح های مختلف با اوازن متفاوت همگی با برند های متفاوت تولید کننده و قیمت فروش های بالا و پایین براساس نوع تولیدات روانه ی بازار مصرف نموده اند. این پشمک سه رنگ میوه ای علاوه بر تولیدات بخش یزدی، تولیدات بخش تبریز را هم دارا بوده و با پوشش دهی تمامی بازار های ایرانی، با استقبال بالایی در بازار های صادراتی کشور های مختلف جهانی نیز قرار گرفته است.

پشمک الیافی

خرید پشمک سنتی یزدی+ قیمت مناسب بازار

بازار های خرید فروش تنقلات در کشور بسیار بالا و متنوع بوده و هر یک صورت هایی از تولیدات را خریداری و به مشتریان عرضه می نماید. و این پشمک بنابر دارا بودن تنوع بالایی از تولیدات شاهد پخش کلیه ی تولیدات پشمک در بازار هستیم. و حال در این بخش می توانید برای سفارش و خرید عمده ی انواع پشمک سه رنگ سنتی یزدی و دیگر تولیدات پشمک بخش تبریز با قیمت خرید مناسب با ما در این مرکز و مجموعه ی فروش همراه باشید.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید