مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده سوهان گزی پسته ای قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات سوهان و سوهان گزی قممرکز پخش و خرید مستقیم انواع گز سوهانی
سوهان گزی پسته ای

گز سوهانی صادراتی

سوهان گزی پسته ای که می تواند از تولیدات گز سوهانی قم و یا تولیدات گز بخش اصفهان بوده باشد در این بخش از فروش در نظر گرفته شده مربوط به تولیدات ارائه شده از سوهان گزی قم بصورت بسته بندی قوطی شکل می باشد که می توانید سفارشات خرید عمده ی خود را در این بخش به ثبت رسانید.

عمده تولیدات سوهان و سوهان گزی قم

در ایران و بخش های مختلف از مراکز استانی کشور می توان به وجود انواع شکلات شمشی پارمیدا و شیرینی جات های مختلفی اشاره کرد که وجود تک تک انها به نوعی خوشمزه و دلنشین بوده اند و گز را به عنوان یکی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی معرفی کرده اند که در هیچ یک از بخش های دیگر دنیا این محصول تهیه و تولید نمی گردد و از نظر ارزش غذایی می توان گفت بهترین نوع شیرینی در بین تمامی انواع تنقلات شیرین بوده است بنابر مواد اولیه ی طبیعی و مقوی که در تهیه و تولید ان بکار می رود. پس این گز در قطب های چون اصفهان با بلداجی تهیه و تولید می گردد و این گز همراه با دنیای متنوع از اقسام گوناگون گزها تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می شود بنابراین می توان به گروه تولیدات مختلفی از انواع گزها تقسیم بندی کرد.

سوهان گزی پسته ای

به عنوان مثال یکی از این انواع کلوچه سنتی خراسان و گزهای تهیه شده که در بازار امروزی نیز بسیار پرطرفدار شده است مربوط به تولیدات گز سوهانی بوده و این سوهان گزی ترکیبی از گز با سوهان بوده که در اغلب موارد، و یا پایه و اساس تولید ان در نوع بی مغز بوده که بنابر نوع سفارشات مخصوص در نوع تولیدات مغزدار چون پسته ای و یا مخلوط نیز عرضه می نمایند.

این گز سوهانی که برشی چون گز های لقمه ای را دارا بوده همراه با پوشش های سلفون دار شفاف و متالایز در نوع فله و یا بسته بندی شده عرضه می شود.

سوهان گزی پسته ای

و اما یکی دیگر از بخش های تولید کننده ی نوع خاص و سنتی شیرینی ایران می توان قم را نام برد که بهترین و معروف ترین مرکز تولید کننده ی سوهان در ایران بوده و این سوهان قم باز چون گز ایرانی همراه با دنیای از تنوع در طعم و بسته بندی و برندهای تولید کننده بوده که گز سوهانی نیز بخشی از تولیدات هر واحد تولید کننده ی گز در قم می باشد و انچه از گز سوهانی قم می توان معرفی کرد در نوع مغزدار بوده که در بسته بندی های قوطی شکل با وزن های مختلف به بازار عرضه شده اند. مجموعه ای از تولیدات انواع دیگر سوهان های قم عبارتنداز:
  1. سوهان حبه ای
  2. سوهان باقلوایی
  3. سوهان لقمه ای
  4. سوهان تخت
  5. سوهان گل
  6. سوهان مغزدار مخلوط
  7. دسر سوهان

سوهان گزی پسته ای

مرکز پخش و خرید مستقیم انواع گز سوهانی

مرکز پخش سوهان قم در این استان را می توان همراه با نمایندگی های پخش و فروش از برندهای مختلف دید که این امر نیز برای سایر مراکز استانی کشور نیز صدق می کند و این بخش یکی از مرکزهای خرید، فروش و پخش مستقیم سوهان درجه یک و دو از بخش تولیدی به طور مستقیم در سراسر بازار کشور بوده است، بنابراین می توانید همراه با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوت اما مناسب در این بخش تهیه و خریداری نماید.

سوهان گزی پسته ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید