مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک شکلاتی وانیلی پسته ای فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع پشمک شکلاتی پسته ای فله ای در بازارمرکز پخش و فروش عمده پشمک شکلاتی وانیلی
پشمک صادراتی

پشمک صادراتی

پشمک شکلاتی پسته ای از نمونه های مغزدار این محصول می باشد که بصورت فله ای و بسته بندی شده از بخش تولیدی پشمک در تبریز روانه ی بازار فروش با قیمت متفاوت براساس نوع بازار تولید عرضه می گردد.

از خوراکیهایی با طعم شیرین که معمولاً ظاهری کریستالی دارد و به صورت نبات سفید فله و انواع مختلف دیگر تولید می شود.

نوع پشمک شکلاتی پسته ای فله ای در بازار

پشمک در گروه تولیدات تنقلات شیرین و از خانواده ی شیرینی جات ها بوده است که صورت های مختلفی از تولیدات را به خود دیده است و همراه با معرفی برند های تولید کننده ی مختلف که توسط واحد های تولیدی ارائه می گردد در بازار معرفی و شناخته شده است. این محصول پشمک باز در چندین و چند مدل تهیه می گردد که به پشمک الیافی و پشمک شکلاتی معروف هستند حال وجود این دو مدل پشمک باز خود به چند بخش تقسیم بندی می شود. به عنوان مثال نوع پشمک الیافی در مدل هایی چون:

  • پشمک الیافی چوبی
  • پشمک الیافی قیفی
  • پشمک الیافی لیوانی
  • پشمک الیافی پاکتی
  • پشمک الیافی لقمه ای
  • پشمک الیافی سطلی
  • پشمک الیافی عروسکی

پشمک صادراتی

و … . که نوع تولیدات پشمک شکلاتی ان بصورت لقمه ای همراه با یک روکش شکلات بوده اند و دسته های متنوعی از طعم اسانس های خوراکی تا میوه ای را به خود اختصاص داده اند. البته علاوه بر این ویژگی دارای متنوع ترین نوع بسته بندی ها نیز بوده اند که شامل طرح های گوناگون الهام گرفته از طبیعت تا وزن های مختلف را شامل می گردد. این محصول از قطب تولیدی پشمک ایران یعنی تبریز با یزد روانه ی بازار مصرف می گردد که بزرگترین قطب تولیدی این محصول در ایران تبریز می توان معرفی کرد و همراه با برند های تولید کننده ی متعددی بوده است که برخی به نوبه ی خود شهرت بالایی در بازار به خود اختصاص داده اند.

یکی از بهترین و خوشمزه ترین نوع نبات ها نبات شاخه ای زرد به حساب می آید که از ترکیبات قند و زعفران تهیه می شود و ارزش غذایی زیادی دارد.

در ادامه به معرفی یکی از نمونه پشمک های شکلاتی تبریز می پردازیم که به پشمک شکلاتی وانیلی با مغز پسته ای معروف هستند. این پشمک شکلاتی پسته ای گاه در طعم وانیلی و گاه با طعم زعفرانی همراه بوده که به نوع گز پشمک شکلاتی هم معروف هستند، و صورت های متنوع از تولیدات این محصول باز در مدل تولیدات فله ای و بسته بندی کادویی از نوع پت کریستالی با وزن های مختلف می باشد.

پشمک صادراتی

مرکز پخش و فروش عمده پشمک شکلاتی وانیلی

پشمک وانیلی که از دسته طعم های اصیل و سنتی در تولیدات پشمک بوده به نوعی بالاترین درصد طعم تولیدی را دارا بوده پس هم در مدل الیافی و هم نوع شکلاتی لقمه یا به چشم می خورد با طعم های مختلف و نوع مغزدار چون پشمک پسته ای. پس به این ترتیب برای سفارشات خرید عمده ی خود از خرید عمده پشمک شکلاتی فله ای با طعم های گوناگون می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید