مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز پسته پولکی طعم دار رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع محصولات رژیمیویژگی تولیدات پولکی طعم دار رژیمیانواع گز پسته رژیمی موجود در بازارفروش اینترنتی عمده محصولات رژیمی طعم دار گز و پولکی
انواع گز پولکی رژیمی

انواع گز پولکی رژیمی را می توان از دسته تولیدات پولکی های طعم دار متنوع با گزهای مغزدار پسته بادام در بخش های تولید نام برد که فروش عمده ی انواع این محصولات از شیرینی های رژیمی لوز تا بهترین های گز و پولکی ها عمده عرضه می گردد.

گز اعلای اصفهان و پولکی زعفرانی کامور برای صادرات به کشورهای مختلف دنیا سفارشات متنوعی را نیز برای تهیه و خرید این گزها و پولکی های صادراتی ارائه می دهند.

انواع گز پولکی رژیمی

معرفی انواع محصولات رژیمی

انواع گز پولکی رژیمی

محصولات رژیمی که در بین دنیای گز تهیه و تولید می گردد نمونه های مختلف از گزها را شامل می گردد همچنین در کنار این گزهای رژیمی مخصوص سوغات اصفهان، سوغاتی دیگر این دیار نصف جهان که پولکی بوده است نیز در نوع رژیمی هم تولید می گردد.

با توجه به خوشمزه گی و طبیعی بودن این شیرینی یعنی پولکی زعفرانی کرمانی منجر به تقاضای بازار خرید در کشورهای جهان نیز گردیده است پس یک بخش عمده ای از تولیدات نیز به بازارهای صادراتی ارسال می گردد.

پس دسته بندی محصولات تولیدی نوع رژیمی به انواع گز ها با پولکی ها دسته بندی می گردند که البته تولیدات نوعی شیرینی لوز رژیمی نیز موجود هستند. تمامی این محصولات رژیمی از عصاره ی گیاه استویا تهیه و تولید می شوند که مصرف ان برای تمامی گروه های سنی از افراد دیابتی مناسب بوده اند.

انواع گز پولکی رژیمی

[toggle title=”خواص شگفت انگیز گیاه استویا” state=”open”]امروزه، استویا، تا حدی بازار جایگزین‌های شکر را پر کرده است. استویا هیچ کالری‌ای ندارد و در اندازه مساوی با شکر، دویست برابر شیرین‌تر از شکر است. [/toggle]

انواع گز پولکی رژیمی

ویژگی تولیدات پولکی طعم دار رژیمی

خب ما در این بخش از بین محصولات رژیمی می پردازیم به تولیدات نوع پولکی های رژیمی که این پولکی ها نیز شیرینی خود را از عصاره ی گیاه استویا تهیه می کنند و چون نوع گز دارای نمونه های مغزدار با طعم دار هستند می توان تولیدات نوع رژیمی ان را به دسته های خاصی از طعم های تولیدی تقسیم بندی کرد که عبارتنداز:

  1. پولکی رژیمی طعم دار_ زعفرانی
  2. پولکی رژیمی طعم دار_ کاکائویی
  3. پولکی رژیمی طعم دار_ قهوه

انواع گز پولکی رژیمی

انواع گز پسته رژیمی موجود در بازار

و اما تولیدات نوع گزهای رژیمی با اینکه تولید این محصول رژیمی از گز را می توان در بین برخی از برندهای تولید کننده دید تولیداتی از نوع مغزدار پسته بادام بوده اند و همچنین نوع برش گز درنظر گرفته شده همان گزهای لقمه ای معروف هستند که همواره این گزهای رژیمی نیز از درصد پایین مغزها تا درصد های بالای مغز پسته بادام تهیه می گردند بنابراین نمونه های موجود از این گزهای رژیمی پسته در بازار عبارتنداز:

  • گز رژیمی پسته ای ۱۸ %
  • گز رژیمی پسته ای ۲۸%
  • گز رژیمی پسته ای ۳۲%
  • گز رژیمی پسته ای ۴۰%

انواع گز پولکی رژیمی

فروش اینترنتی عمده محصولات رژیمی طعم دار گز و پولکی

فروش انواع گز رژیمی با پولکی های رژیمی طعم دار موجود در این بخش به صورت بسته بندی های کادویی شکیل از تولیدات گز بخش اصفهان ارائه می گردد که می توانید در کنار این تولیدات صورت گرفته ی محصولات رژیمی از گز و پولکی های رژیمی از تولیدات شیرینی های لوز رژیمی نیز بهره مند گردید که وجود هر یک با نرخ قیمت های فروش متفاوت اما مناسب و مستقیم از بخش تولیدی تهیه و روانه ی بازار مصرف می گردد.

انواع گز پولکی رژیمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید