مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع پولکی معراج اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات تولیدی پولکی اصفهانعمده فروشی آنلاین محصولات گز معراج اصفهان
پولکی اصفهان

پولکی اصفهان

پولکی اصفهان یکی از محصولات پرطرفدار بعد از گز اصفهان بوده است که در این بخش از مرکز فروش نوع تولیدات پولکی معراج در انواع طعم ها بصورت عمده برای بازارهای پخش و فروش سراسری کشور و بازارهای صادراتی عرضه می گردد.

گز اعلای اصفهان و پولکی زعفرانی کامور برای صادرات به کشورهای مختلف دنیا سفارشات متنوعی را نیز برای تهیه و خرید این گزها و پولکی های صادراتی ارائه می دهند.

معرفی محصولات تولیدی پولکی اصفهان

محصول پرطرفدار، معروف و شناخته شده ی دیار نصف جهان اصفهان با گز معرفی می شود که یکی از قطب های اصلی تولید کننده ی گز در کشور بوده براین اساس در خود واحد های بزرگ و کوچکی از کارنجات تا کارگاه های تولیدی را به خود اختصاص داده است که مجموعه ای انبوه و عمده از اقسام گوناگون این گز را به بازار عرضه نموده است. همراه با ارائه ی برندهای از نام های تجاری مختلفی را تشکیل داده اند. این دیار نصف جهان اصفهان هر ساله مسافران و گردشگران بی شماری را از سراسر جهان پذیرا بوده بنابراین این محصول و یا همان سوغات اصفهان جزء اصلی ترین سوغات این منطقه به شمار می رود و این محصول را در مدل های گوناگونی نیز تهیه و تولید نموده اند.

گز و پولکی نبات

به عنوان مثال می پردازیم به یکی از برندهای عرضه کننده ی این محصول از گز اصفهان در بازارهای جهانی، به گز معراج معروف و مشهور بوده است در اصل می توان یکی از برندهای شناخته شده ی بازار اصفهان معرفی کرد به این دلیل که در درجه ی اول دارای قدمتی چندین ساله در امر تولید و عرضه ی باکیفیت ترین نوع گز از انواع مختلف بوده است که در کنار تولیدات انواع متنوع از گزها سایر محصولات دیگر از سوغات اصفهان را نیز عرضه می نمایند. از دیگر سوغات اصفهان می توان به تولیدات پولکی نبات های اعلا و درجه یک اشاره کرد.

با توجه به خوشمزه گی و طبیعی بودن این شیرینی یعنی پولکی زعفرانی کرمانی منجر به تقاضای بازار خرید در کشورهای جهان نیز گردیده است پس یک بخش عمده ای از تولیدات نیز به بازارهای صادراتی ارسال می گردد.

گز و پولکی نبات

پولکی نبات در اکثریت مرکز های استانی کشور تهیه و تولید می گردد اما ان طعم و مزه با کیفیت در تولیدات پولکی نبات اصفهان دیده نمی شود بنابراین در سراسر بازار ایران پولکی نبات اصفهان جزء برترین های تولید کننده ی این مجصول باز بوده است. و اما تولیدات پولکی معراج اصفهان که تولیداتی از قبیل پولکی در انواع طعم ها را دارا می باشد که بصورت بسته بندی در وزن های ۵۰۰ گرمی عرضه شده است من جمله طعم های تولیدی این پولکی معراج اصفهان عبارتنداز:

  1. پولکی طعم دار نعنا
  2. پولکی طعم دار زنجبیلی
  3. پولکی طعم دار گل محمدی
  4. پولکی طعم دار نارگیلی
  5. پولکی طعم دار کنجدی
  6. پولکی طعم دار لیمویی
  7. پولکی طعم دار زعفرانی

گز صادراتی معراج

عمده فروشی آنلاین محصولات گز معراج اصفهان

پس به این ترتیب در این بخش از مرکز فروش که ارائه ی کلیه ی محصولات از انواع گز اصفهان معراج تا سایر محصولات تولیدی این شرکت را بصورت عمده و مستقیم از بخش تولیدی عرضه می شود می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارشات خود از خرید انواع پولکی معراج با قیمت مناسب بهره مند گردید. که البته براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده می توانید براساس پیشنهاداتی که ارائه می گردد سایر انواع دیگر را نیز انتخاب و خریداری نماید.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید