مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک الیافی میوه ای میکس سه رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع بسته بندی های پشمک الیافی عرضه در بازارنمونه های پرفروش پشمک میکس الیافیمرکز تولید و فروش عمده پشمک الیافی میوه ای+میکس

پشمک الیافی که در طعم های سنتی با طعم های میوه ای تهیه و تولید می شوند اینبار همراه هستیم با تولیدات پشمک الیافی با طعم میوه ای اعم از طالبی، البالویی و … که بصورت فله ای و بسته بندی های پت و کریستالی در وزن های متفاوت و نوع میکس شده عرضه می گردد.

نوع بسته بندی های پشمک الیافی عرضه در بازار

از مجموعه انواع پشمک هایی که در بازار فروش عرضه شده اند متشکل از انواع و اقسام مدل های گوناگون در مدل های پشمک الیافی با پشمک شکلاتی و مدل های دیگر از تولیدات الیافی پشمک ها بوده است که در طرح های متنوعی از بسته بندی ها به بازار ارائه شده اند. به عنوان مثال می توان به مجموعه مدل های بسته بندی از پشمک های لقمه ای شکلاتی اشاره کرد که در درجه ی اول تقاضای بازار مصرف کننده در پی تهیه و خرید نوع فله ای این محصولات بوده است. همراه با ان مدل های بسته بندی شامل پت های کریستالی در وزن های متفاوت همراه بوده اند که از طعم های مختلف هم تشکیل شده اند.

و اما نوع تولیدات از پشمک های الیافی که مربوط به همان پشمک الیافی طعم دار سنتی و صنعتی در نوع فله ای و بسته بندی ان متشکل از طرح های مختلف پاکتی، لیوانی، قیفی، چوبی، سطلی و … هستند که تماما تهیه شده از پشمک های الیافی بوده اند ولی نوعی از بسته بندی ها را برای توزیع در بازار انتخاب نموده اند. و هر بازاری را شاهد این هستیم در پی تهیه و خرید عمده ی انواع این پشمک های تولید شده هستند. از طعم های رایج پشمک الیافی می توان به طعم های اصیل وانیلی، زعفرانی با کاکائویی اشاره کرد در کنار ان طعم های میوه ای با طعم های طالبی، پرتقالی، بلوبری، توت فرنگی و آلبالو از نمونه های پرطرفدار طعم های میوه ای هستند که هم در نوع فله ای و هم بسته بندی شده من جمله نوع میکس چند طعم بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده اند.

پشمک الیافی

نمونه های پرفروش پشمک میکس الیافی

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم طعم های میوه ای از نمونه های پرفروش از پشمک الیافی بوده است و طبق معرفی های صورت گرفته در یکی از مدل های بسته بندی ارائه می شوند ولی امروزه تولیدات و بسته بندی پشمک سطلی در نوع سه رنگ، دو رنگ بسیار پرطرفدار و پرفروش گردیده است که براساس وزن های در نظر گرفته شده می توان گفت با اختلاف نرخ قیمت خرید فروش همراه هستند. البته نوع پشمک لیوانی را نیز می توان از نمونه های پرفروش در ترکیب چند طعم معرفی کرد.

پشمک لیوانی میوه ای

مرکز تولید و فروش عمده پشمک الیافی میوه ای+میکس

مرکز های تولید کننده ی پشمک در کشور که این روز ها بخش های متعددی را تشکیل می دهد با برند های تولید کننده ی متعددی هم در بازار توزیع گردیده اند و حال در این مرکز تولید عرضه ی کلیه ی تولیدات از پشمک الیافی در نوع فله ای با مجموعه ی انواع طعم ها و بسته بندی در مدل های پاکتی تا سطلی در اوزان مختلف عرضه می شود. و فروش این بخش پیشنهاداتی از تولیدات نوع پشمک الیافی سطلی میکس چند طعم می باشد و در تمامی بازار های سراسر کشور به فروش می رسد.

پشمک الیافی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید