مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چوب پشمک با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پشمک تولید ایرانیانواع مدل تولیدی پشمک الیافیتولیدات نوع پشمک چوبی در بازار فروش چگونه است؟خصوصیت تولیدات چوب پشمک چیست؟مرکز فروش اینترنتی چوب پشمک عمده با قیمت مناسب
فروش چوب پشمک

فروش چوب پشمک با قیمت مناسب در این مرکز فروش اینترنتی که عرضه ی تولیدات شیرینی چون پشمک را ارائه می دهد فروش محصولات تولیدی از قبیل چوب پشمک را نیز عرضه می نماید که می توانید سفارش خرید خود را از این بخش انجام دهید.

یکی از جدید ترین و خوشمزه ترین نبات ها نبات تخته ای می باشد که امروزه در مراسمات و میهمانی ها از آن استفاده بسیار زیادی می شود.

فروش چوب پشمک

معرفی انواع پشمک تولید ایرانی

پشمک ایران که جزء سوغاتی های بخش تبریز با یزد بوده است در سه مدل تهیه و تولید می گردد که به این اسامی نیز معرفی و شناخته شده اند اعم از:

  1. پشمک الیافی
  2. پشمک لقمه ای
  3. پشمک چوبی

حال این سه مدل گرچه مراحل اولیه ی تولیدی یکسانی دارند اما در پایان کار چون بسته بندی می توان تفاوت را اخساس کرد. نوع پشمک های الیافی که خوب در ترکیب شکر و آرد به صورت رشته های باریکی تبدیل می شوند و به مرحله ی بسته بندی برده می شوند اما مدل های لقمه ای بصورت لایه ای شکلاتی با طعم های مختلف ترکیب می شوند. و اما مدل سوم از تولید پشمک که پشمک چوبی نام دارد شامل همان پشمک الیافی بوده اما این پشمک الیافی در حول یک چوب مخصوص پیچیده می شوند.

فروش چوب پشمک

انواع مدل تولیدی پشمک الیافی

از ویژگیهای این محصول یعنی نبات رنگی طعم دار آن است که تمامی شکرهای موجود در آن طبیعی بوده و تحت هیچ شرایطی از شکر مصنوعی استفاده نشده است.

نوع تولیدات پشمک های لقمه ای که همراه با یک لایه ی شکلاتی بوده اند گفته شده که در ترکیب از طعم های مختلف موجود در بازار هستند. اما می پردازیم به معرفی انواع مدل پشمک الیافی تولید شده. این پشمک های الیافی همراه با طعم مختلف از مدل های متفاوت بسته بندی روانه ی بازار مصرف شده اند که بخش های از تولیدات صورت گرفته و ارائه شده عبارتنداز:

  • پشمک الیافی_ چوبی
  • پشمک الیافی_ عروسکی
  • پشمک الیافی_ لیوانی
  • پشمک الیافی_ پاکتی
  • پشمک الیافی_ کادویی
  • پشمک الیافی_ کیلویی

فروش چوب پشمک

تولیدات نوع پشمک چوبی در بازار فروش چگونه است؟

انچه از تولیدات نوع پشمک چوبی در بازار می بینید و به فروش می رسد پشمک های چوبی در اندازه های مختلف با طعم های گوناگونی بوده اند که توسط دستگاه های مخصوص و سایز های متفاوت از چوب پشمک را تهیه تولید و عرضه می نمایند. در اصل می توان ارزان قیمت ترین نوع پشمک بازار فروش معرفی کرد.

فروش چوب پشمک

خصوصیت تولیدات چوب پشمک چیست؟

از خصوصیت و ویژگی های تولید و برش چوب پشمک در بازار ایران می توان اینطور ان را توصیف کرد که چوب پشمک تولید شده همانطور که گفته شده است دارای سه سایز استاندار بوده است اما این امکان نیز وجود دارد که طبق درخواست و سفارش مشتری با سایز های متفاوت تری و برش های مختلفی ان را نیز عرضه نمود. سایز استاندارد چوب پشمک اعم از:

  1. چوب پشمک ۳۵ سانتی
  2. چوب پشمک ۴۰ سانتی
  3. چوب پشمک ۵۰ سانتی

فروش چوب پشمک

مرکز فروش اینترنتی چوب پشمک عمده با قیمت مناسب

بازار پخش تولید و فروش چوب پشمک در ایران را می توان مراکز تولیدی متفاوتی را نام برد و معرفی کرد. اما مرکز پخش و فروش عمده در سرتاسر بازار کشور را می توانید در این مرکز فروش آنلاین که عرضه ی تولیدات گوناگونی از پشمک را به فروش می رساند این تولیدات چوب پشمک در سایز های مختلف معرفی شده نیز تهیه نماید. در مجموع قیمت فروش چوب پشمک از قیمت های فروش مناسبی برخودار هستند و در بسته بندی های ۱۰۰۰ تایی در حال حاضر عرضه ی بازار پخش می گردند.

فروش چوب پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید