مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان گزی یک کیلویی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های تولیدی سوهان گزی صادراتیتولیدات سوهان گزی لقمه ای صادراتی قیمت مناسب
صادرات گز سوهانی

صادرات گز سوهانی

سوهان گزی یک کیلویی یکی از درخواست های سفارشات صادراتی در حوزه ی سفارشات خرید گز صادراتی ایرانی اصفهان بلداجی بوده است و در این بخش با قیمت مناسب در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی عرضه ی بازار های جهانی می گردد.

ویژگی های تولیدی سوهان گزی صادراتی

سوهان گزی یکی از محصولات تولیدی از گروه تولیدات گز در نوع لقمه ای بوده است که بصورت محصولی مشترک از نوع سوهان و گز بدون مغز همراه با برش های لقمه ای به بازار ارائه شده است که به نوبه ی خود، طعم و مزه ی خاص و ویژه ای که در بین تمامی انواع مدل گز ها دارا بوده توانست بازار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد که شامل تمامی بازار های داخلی با بازار های جهانی بوده است.

صادرات گز سوهانی

از تولیدات ارائه شده ی این محصول همان سوهان گزی لقمه ای مدل های متنوع از بسته بندی با نوع درجه ی کیفیت در تولیدات را به همراه دارد و بنابر وجود دو واحد و قطب تولیدی این شیرینی جات ها در کشور چون اصفهان بلداجی با قم که تولیدات این محصولات من جمله گز و سوهان را ارائه می دهند، تولیدات سوهان گزی در این دو قطب صورت های متفاوتی را شامل می شود. سوهان گزی لقمه ای اصفهان بلداجی همان نوع لقمه ای سلفون پیچ های تک نفره را شامل می گردد که صورت هایی از نوع فله ای و بسته بندی کادویی پاکتی را دارا هستند.

صادرات گز سوهانی

اما مدل های تولیدی از سوهان گزی قم به این ترتیب تهیه تولید و عرضه ی بازار مصرف می گردد و ان هم سوهان گزی لقمه ای مغزدار پسته ای و سوهان گزی حبه ای پسته ای، تمامی این تولیدات سوهان گزی قم در قوطی های فلزی یا بسته بندی های فانتزی گلاسه ارائه می گردد با وزن های متفاوت از ۲۵۰ گرمی، ۳۳۰ گرمی تا ۵۰۰ الی ۷۰۰ گرمی را شامل می گردد. البته شامل تولیدات سوهان گزی لقمه ای بدون مغز مدل اصفهان را نیز عرضه می نماید با برند های متفاوت تولید کننده .

گز صادراتی اصفهان بلداجی

نوع تولیدات صورت گرفته از این محصول که برای بازار های صادراتی مورد تقاضا قرار می گیرد همانطور که گفته شد می تواند هر یک از این انواع بسته بندی ها را شامل گردد از شرکت های تولید کننده ی متفاوت. بازار های خریدار این محصولات از شیرینی اصفهان و قم سوهان گزی در درجه ی اول کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس دربرگرفته است بعد از ان کشور های اروپایی و امریکایی نیز از دیگر کشور های درخواست کننده ی این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی می باشد. که البته نوع تولیدات گز ان صورت های مختلف از تولیدات را به همراه دارد.

سوهان گزی پسته ای

تولیدات سوهان گزی لقمه ای صادراتی قیمت مناسب

پس در این بخش تولیدات نوع انواع گز من جمله گز لقمه ای آردی و محصولی چون سوهان گزی لقمه ای عرضه می گردد که شامل تولیدات سوهان گزی کیلویی و سوهان گزی با بسته بندی پاکتی در وزن های مختلف می باشد که با قیمت مناسب برای بازار های صادراتی ارائه می گردد، البته دلیل نوسان قیمت فروش را می توان در نوع درجه ی کیفیت با نوع بسته بندی محصول در نظر گرفت.

گز سوهانی صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید