مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید گز و پولکی نبات مرغوب اصفهان آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی انواع گز آنتیک اصفهانتولیدات پولکی نبات آنتیک اصفهان چیست؟مرکز خرید اینترنتی محصولات گز انتیک اصفهان

گز و پولکی اصفهان که جزء یکی از سوغات اصلی این دیار نصف جهان بوده است با برند های مختلف تولید کننده می توان تهیه و خریداری کرد که یکی از برند های معروف تولید کننده ی اصفهان، گز آنتیک اصفهان  می باشد و برای خرید می توانید با ما همراه باشید.

مدل های تولیدی انواع گز آنتیک اصفهان

پس همانطور که معرفی شده است برند آنتیک یکی از برند های تولید کننده ی گز در قطب گز اصفهان بوده است که از جمله برند هایی می باشد که قدمتی چندین ساله در امر تولیدات این شیرینی ایرانی دارد و براساس درجه ی کیفیتی که در تولیدات خود از انواع گز ها به بازار ارائه نموده است منجر به شهرت ان در تمامی بازار های ایرانی با بازار های جهانی شده است. این شرکت تولید کننده تولیداتی از قبیل انواع و اقسام گوناگون شیرینی جات های اصفهان را دارا بوده است یعنی علاوه بر تولیدات انواع گز دیگر شیرینی های مخصوص اصفهان همچون پولکی نبات نیز تهیه و تولید می نماید.

و اما مدل های تولیدی از انواع گز آنتیک اصفهان که شامل همان گز های معروف من جمله گز لقمه ای با گز آردی می گردد با گز های سکه ای که تمامی انها صورت های مختلفی از تولیدات از نظر طعم و مزه، درصد مغز، نوع بسته بندی با طرح های مختلف در نوع گز فله ای تا گز های کادویی را به بازار عرضه نموده است. وجود گز های کادویی آنتیک دارای طرح های مختلفی می باشد که هر یک زیبایی خاص و منحصر به فردی را دارند.

تولیدات پولکی نبات آنتیک اصفهان چیست؟

خب همانطور که گفته شد بخش تولیدات شرکت آنتیک از شیرینی جات ها به دو بخش دسته بندی شد، بخش تولیدات گز آنتیک و دیگری تولیدات پولکی نبات ها،از انواع تولیدات پولکی نبات آنتیک می توان به مواد مختلفی همچون تولیدات گز آن اشاره کرد. به عنوان مثال نوع تولیدات پولکی آنتیک که هم بصورت تک طعم و هم در مدل های میکس ۵ الی ۹ طعم بسته بندی شده موجود دارد که شامل انواع طعم از اسانس های خوراکی و مدلی در نوع مغزدار چون پولکی پسته ای. دیگر طعم های پولکی یکی از طعم هایی چون لیمویی، زعفرانی، نارگیلی، کنجدی و … .

گز و پولکی نبات

و اما تولیدات مربوط به نبات انتیک که این تولید نبات به این ترتیب می باشد مدل نبات چوبی، شاخه ای، نبات تخت باز وجود نبات ها را می توان در مدل بسته بندی های جعبه مقوایی و جعبه کریستالی دید و نوع نبات فله ای. ولی تولیدات فله ای از پولکی نبابر ترد و شکننده بودن انها عرضه نمی گردد. کیفیت در تولیدات پولکی نبات آنتیک همانند گز ان مشهور می باشد. در کنار تولیدات این پولکی نبات، شیرینی جات هایی چون شیرینی نخودچی، برشتوک با شیرینی کرکی هم تهیه می گردد که بصورت بسته بندی شده در وزن های مختلف و قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

پولکی اصفهان

مرکز خرید اینترنتی محصولات گز انتیک اصفهان

مرکز خرید گز آنتیک اصفهان در بازار گز اصفهان شامل مجموعه های بزرگ و کوچک از واحد های فروش هستند که این بخش یکی از مرکز های فروش اینترنتی در سطح کشور بصورت عمده جهت فروش و پخش در بازاره ای مختلف کشور می باشد که حتی برای سفارش و خرید عمده جهت بازار های صادراتی نیز می توانید با ما همراه باشید در جهت خرید و سفارشات عمده ی محصولات متنوع از انواع گز اصفهان آنتیک.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید