مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی پسته بادام صادراتی معراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل گز مغز پسته بادام معراجفروش صادراتی گز آردی معراج عمده
گز صادراتی معراج

گز صادراتی معراج

گز صادراتی معراج که از مدل گزهای لقمه ای آردی تهیه شده است، در نوع تولیدات گز مغزدار پسته بادام همراه با وزن های مختلف بسته بندی بوده است در این بخش از مرکز فروش بطور مستقیم عمده با قیمت مناسب عرضه می گردد.

گز اعلای اصفهان و پولکی زعفرانی کامور برای صادرات به کشورهای مختلف دنیا سفارشات متنوعی را نیز برای تهیه و خرید این گزها و پولکی های صادراتی ارائه می دهند.

انواع مدل گز مغز پسته بادام معراج

گز صادراتی معراج

معراج از جمله برندهای معروف و مشهور گز اصفهان بوده است و با قدمت چندین ساله ی خود در امر تولیدات این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی بهترین و برترین برند تولید کننده ی گز شناخته شده است. خب تولیداتی که این گز معراج در بازار عرضه نموده است مربوط به گز لقمه ای با گز آردی بوده که متشکل از گزهای مغز پسته ای، بادامی با مخلوط بوده که البته همراه با طعم های گوناگون از انگبین های گیاهی را دارا می باشد. تنوع دیگری که در تولیدات دارا بوده مربوط به مدل های بسته بندی گز بوده است که از طرح های گوناگون با وزن های بالا و پایین تشکیل شده است، بنابراین این انواع گز مغز پسته بادام معراج مربوط به همان مدل برش گزی بوده که تنوع را همان در مدل های بسته بندی دید که برخی از این انواع گز پسته بادام معراج اعم از:

  1. گز پسته بادام_ طرح کاشی
  2. گز پسته بادام_ طرح بته جقه
  3. گز پسته بادام_ طرح خاتم
  4. گز پسته بادام_ طرح صندوقچه
  5. گز پسته بادام_ طرح درباغی
  6. گز پسته بادام_ طرح کلاسیک
  7. گز پسته بادام_ طرح شاهرضا

مدل های تولیدی از گز آردی معراج که از نوع تولیدات گز مغز پسته و بادام تشکیل شده است نوع و مدل بسته بندی این گز آردی در طرح بسته بندی جعبه طلایی با نقره ای همراه بوده که درصد مغز پسته ی درنطر گرفته شده برای ان نوع گز ۳۰% پسته و بادام می باشد.

با توجه به خوشمزه گی و طبیعی بودن این شیرینی یعنی پولکی زعفرانی کرمانی منجر به تقاضای بازار خرید در کشورهای جهان نیز گردیده است پس یک بخش عمده ای از تولیدات نیز به بازارهای صادراتی ارسال می گردد.

گز صادراتی معراج

فروش صادراتی گز آردی معراج عمده

فروش صادراتی گز این مرکز که همراه با ارائه ی پیشنهادات متفاوت از انواع و اقسام گوناگون گزها بوده است در این بخش فروش تولیدات گز آردی معراج یکی از پیشنهادات ارائه شده می باشد که می توانید به طور مستقیم از بخش تولیدی سفارشات را خریداری نماید که براساس وجود بازارهای صادراتی مختلف در کشورهای جهانی انتخاب های گوناگونی از محصولات تولیدی این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی گز صورت می گیرد.

گز صادراتی معراج

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید