مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی پشمک شکلاتی شیرین وطن

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات پشمک شیرین وطنمرکز عرضه صادراتی انواع پشمک شکلاتی
پشمک صادراتی

پشمک صادراتی

پشمک صادراتی را که می توان انتخابی از تولیدات پشمک تبریز داشته باشید همراه با ارائه ی پیشنهادات متفاوت از برندهای گوناگون بوده است که در این بخش از فروش صادراتی پشمک شکلاتی برند تولیدی پشمک شیرین وطن پیشنهاد می گردد.

معرفی تولیدات پشمک شیرین وطن

خب همانطور که گفته شد قطب تولیدی پشمک در ایران هم مربوط به بخش استانی آذربایجان بوده است که در خود مجموعه برندهای تولید کننده ی متعددی را جای داده است و هر یک تولیدات انبوه و عمده از اقسام گوناگون پشمک ها را تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف نموده اند. به عنوان مثال پشمک شیرین وطن یکی از برندهای عرضه کننده ی این محصول در بازار ایران بوده است و انچه از محصولات تولیدی پشمک را ارائه می دهد، مدل هایی از پشمک لقمه ای شکلاتی با مدل پشمک های الیافی در طعم های گوناگون از طرح های مختلف بسته بندی را دارا می باشد. البته شرکت شیرین وطن در کنار تولیدات انواع مدل پشمک ها ارائه دهنده ی دیگر محصولاتی از قبیل انواع کیک و کلوچه با ویفر ها بوده است.

معرفی تنقلات شیرین ایرانی از جمله پولکی زعفرانی کنجدی را می توان به دسته های متنوعی از محصولات تقسیم بندی کرد که وجود هر یک طعم یا مزه ی خاص خود را دارد که وجود هر یک نیز مربوط به نقاط خاصی از کشور بوده است.

پشمک صادراتی

اما می پردازیم به مدل پشمک های شیرین وطن که نمونه های لقمه ای شکلاتی ان بصورت دوسر پرس، دوسر پیچ بوده که یک نمونه ی ویژه از تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی طرح قلبی ان بوده که در طعم شیری شکلاتی با نوع میوه ای عرضه شده است طعم هایی چون:

  1. پشمک قلبی پرتقالی
  2. پشمک قلبی طالبی
  3. پشمک قلبی توت فرنگی
  4. پشمک قلبی وانیلی
  5. پشمک قلبی شکلاتی کاکائویی

وجود این مدل پشمک ها بصورت جعبه ای عرضه شده که نوع لقمه ای شکلاتی دوسر پیچ بصورت فله در بسته بندی های دو و نیم کیلویی بازار پخش داخل با صادرات ارائه گردیده است. که البته براساس نوع تقاضای بازار خرید سفارشات متعدد و متفاوتی به ثبت می رسد و این تنوع در تولیدات گاه تاثیرگذار بر نرخ قیمت های فروش هستند.

پولکی نبات و پولکی زنجبیلی سمیرم گرچه در برخی از استان های کشوری تهیه و تولید می شود ولی باز نوع تولیدات اصفهان از طعم و مزه ی خاص و ویژه ای برخوردار هستند.

پشمک صادراتی

مرکز عرضه صادراتی انواع پشمک شکلاتی

این مرکز که یک مرکز و مجموعه ی اینترنتی ارائه دهنده ی تنقلات شیرینی از نوع پشمک با گز سوغات اصفهان بوده است بصورت عمده و سراسری در بازار کشور به طور مستقیم از بخش تولیدی عرضه می نماید پس برای تامین بازار صادرات خود از انواع پشمک شکلاتی اعم از پشمک شیرین وطن می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

پشمک صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید