مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز روکشدار سوهانی/آرادتک اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز روکشدار در واحد تولیدی به چند دسته تقسیم می شوند؟ویژگی های تولیدی سوهان گزی آرادتک اصفهانتولید/فروش مستقیم گز روکشدار سوهانی+قیمت مناسب

قیمت گز براساس نوع گز مغزدار با بی مغز متغیر بوده است که در نوع تولیدات گز روکشدار سوهانی می توان با قیمت های فروش مناسب جهت پخش و فروش در این بخش تولیدی برای تمامی بخش های متعدد از بازار کشور عرضه می شود همچون تولیدات گز سوهانی آرادتک اصفهان.

تولیدات گز روکشدار در واحد تولیدی به چند دسته تقسیم می شوند؟

تولیدات از نوع گز در کشور من جمله واحد های تولیدی در قطب های تولیدی گز چون اصفهان بلداجی بسیار متنوع بوده اند به این ترتیب که هر واحد تولیدی با در نظر گرفتن چند نمونه از تولیدات گز ان را در خط تولید خود ارائه می دهد. پس می توان دید که هر واحد تولیدی تولیداتی خاصی از این محصول شیرینی اصیل ایرانیان را ارائه می دهند. به وجود اینکه نوع برشی گز شامل تولیدات گز لقمه ای و گز آردی بوده ولی وجود هر یک از این دو مدل گز به چند دسته تقسیم بندی می شود.

حال این تقسیم بندی را می توان از نظر نوع گز مغزدار با گز بی مغز تقسیم بندی کرد. که مدل های گز مغزدار متشکل از تولیدات گز های پسته ای با مخلوط و گز بادام بوده در کنار ان تولیدات گز های بی مغز هم شامل همان گز لقمه ای سفید و مدل دیگر گز لقمه ای روکشدار می باشد. این تولیدات از گز روکشدار به دو مدل تولیدی دسته بندی می شود که معرفی شده به گز روکشدار سوهانی با گز روکشدار شکلاتی.

گز روکشدار شکلاتی که با یک لایه ی شکلات پوشش داده شده است در نوع مغزدار پسته ای و بادام بوده است از درصد های متفاوت، اما نوع تولیدات گز روکشدار سوهانی دارای لایه ی مغزی گز سفید با یک لایه ی پوششی از سوهان می باشد. که تزیین شده با خلال پسته، پودر نارگیل و یا کنجد که باز اساس و عمده تولیدات برپایه ی تولیدات گز سوهانی نارگیلی می باشد.

ویژگی های تولیدی سوهان گزی آرادتک اصفهان

پس همانطور که گفته شد در هر واحد تولیدی، تولیدات از نوع گز متفاوت می باشد و یکی از بخش های تولیدی را می توان گفت که اختصاص یافته به تولیدات گز روکشدار سوهانی بوده است. بنابراین با اسامی مختلفی از نام های تجاری این تولیدات معرفی می شود مانند تولیدات گز روکشدار سوهانی آرادتک، از خصوصیت ها و ویژگی های که از این محصول و برند می توان نام برد این بوده که همان برش های گز لقمه ای نارگیلی بوده که صورت هایی از تولیدات فله ای با بسته بندی پاکت های یک کیلوگرمی در نوع سلفون های متالایز با شفاف بوده است و پر شده در کارتن هایی به وزن های ۶ کیلوگرمی بوده اند.

صادرات گز سوهانی

تولید/فروش مستقیم گز روکشدار سوهانی+قیمت مناسب

براین اساس این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی گز و گز روکشدار سوهانی در اصفهان بوده است که دارای تولیداتی اعلا و درجه یک از مدل های کادویی تا فله ای می باشد. که حال برای تهیه و خرید عمده از تولیدات گز سوهانی آرادتک در نوع فله ای تا پاکت یک کیلویی برای دریافت نمایندگی پخش و فروش و عاملیت های فروش می توانید مستقیم با ما در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی گز با قیمت های مناسب بهره مند گردید.

صادرات گز سوهانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید