مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه عمده گز پسته بادام کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی گز بادام و پسته ای کرمانیمرکز عمده فروشی محصولات گز کرمانی اصفهان در کشور

عمده گز عرضه ی کشور را می توان همراه با برند های مختلفی دید و تهیه کرد که در این بخش از فروش عمده تولیدات گز کرمانی اصفهان از نوع گز پسته بادام در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده در نظر گرفته شده است.

این نوع از نبات یعنی نبات شاخه ای طعم دار علاوه بر جوابگو بودن نیاز بازار داخل، حجم زیادی از آن هم به بازار بین الملل نیز صادر می شود.

مدل های تولیدی گز بادام و پسته ای کرمانی

مدل های تولیدی از گز را می توان اشاره ای کرد به تولیدات نوع گز لقمه ای و گز آردی که البته وجود گز سکه ای نمونه ی دیگر از برش های گزی بشمار می رود. و اما موضوع این بخش در این مرکز مربوط به مدل های تولیدی گز کرمانی بوده و می دانیم که تولیدات گز این شرکت یکی از برند های تولید کننده ی قدیمی گز در اصفهان با قدمتی چندین و چند ساله بوده که با حفظ طعم و مزه ی سنتی از گز تا به امروز برترین برند تولید کننده ی گز در کشور شناخته شده است که البته از لحاظ قیمت فروش با تمامی برند های تولید کننده ی گز متغیر می باشد.

و اما تولیدات ارائه شده ی گز این شرکت که همان گز های سنتی از مدل گز لقمه ای تا آردی بوده تنوع کار را در نوع بسته بندی با درصد های مختلف لحاظ کرده است که البته شامل حال تولیدات دیگر از شیرینی جات های مخصوص اصهفان نیز بوده، که این لیست از تولیدات دیگر محصولات گز کرمانی را می توان به این دسته از موارد معرفی شده اشاره کرد اعم از:

  • گز سوهانی لقمه ای
  • سوهان عسلی تخت ( مقوایی، فلزی)
  • سوهان عسلی لقمه ای
  • پولکی های طعم دار و مغزدار
  • نبات های چوبی، شاخه و تخت

حال می پردازیم به معرفی تولیدات نوع گز کرمانی و طبق معرفی کوتاه و مختصری که در بخش قبل انجام دادیم گفته شد همواره دارای تولیدات گز لقمه ای و آردی با درصد های متفاوت بوده که نوع گز لقمه ای کرمانی بصورت فله ای هم عرضه می گردد که از درصد تولیدات گز ۱۸% پسته مخلوط و بادام تا گز ۴۲% پسته سفارشی مخصوص را دربرگرفته است. مدل تولیدی گز پسته بادام جعبه ای این شرکت با اینکه در اولویت تولیدات گز ۴۵۰ گرمی قرار دارد ولی بنابر تقاضای بازار مصرف کننده در وزن های دیگر چون گز ۲۵۰ گرمی تا ۳۳۰ گرمی را هم دارا می باشد.

در زمان های قدیم، افراد پیر که دچار کاهش عملکرد حافظه می شدند، نبات فله عمده را برای تقویت حافظه خود استفاده می کردند.

مرکز عمده فروشی محصولات گز کرمانی اصفهان در کشور

در کشور برند های مختلفی از تولیدات گز توزیع و پخش گردیده است که برخی از واحد های فروش به عنوان نمایندگی های پخش و فروش در منطقه ی خاصی مستقر هستند و بازار گز اصفهان در برگیرنده ی مجموعه های متعددی از فروشگاه های عرضه گز هستند و این بخش نیز یکی از مرکز های فروش عمده محصولات گز کرمانی در کشور جهت پخش و فروش بوده که برای سفارشات خرید عمده ی خود می توانید با ما در ارتباط باشید که جهت سفارشات صادراتی نیز می توانید با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید