مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش عمده پولکی سوهان کنجدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات انواع طعم پولکی سوهان عسلی کنجدیمرکز تولید و فروش عمده پولکی سوهان کنجدی اصفهان

پولکی و سوهان عسلی کنجدی در انواع طعم ها و مغزیجات تهیه و تولید می گردد که جهت سفارشات خرید در انواع طعم ها با قیمت های متفاوتی در بازار توزیع می گردد و این بخش همراه با یک فروش عمده در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

تولیدات انواع طعم پولکی سوهان عسلی کنجدی

خب اصفهان به قطب تولیدی گز ایران شناخته شده است بنابراین دارای واحد های تولید کننده ی بزرگ و کوچک در این امر بوده و براساس تولیدات روزانه ی خود بخشی از تولیدات را روانه ی بازار های داخلی می نماید برخی دیگر از تولیدات راهی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی می گردد. اما در این بخش ما معرفی می کنیم از دیگر تولیدات شیرینی جات بخش اصفهان که معروف هستند به پولکی نبات اصفهان البته همراه با تولیدات نوع پولکی اصفهان شاهد تولیدات سوهان عسلی کنجدی نیز هستیم، تولیدات پولکی با سوهان عسلی کنجدی اصفهان هر دو در طعم های مختلف با ترکیب مغزیجات هایی تهیه و تولید می گردد طعم های ارائه شده از انواع پولکی ها را می توان در این موارد دید و تهیه کرد مانند

  • پولکی با طعم کنجدی
  • پولکی با طعم نارگیلی
  • پولکی با طعم نعنا، زنجبیل
  • پولکی با طعم لیموعمانی، زرشک
  • پولکی با مغز پسته، سیاه دانه، حشحاش و …

و اما تولیدات شکلات شمشی پارمیدا و سوهان عسلی کنجدی در طعم های مختلف ارائه نمی گردد نوع تولیدات سوهان عسلی کنجدی اغلب بصورت مغزدار بوده اند و مغزیجات مختلفی از نوع کنجدی، نارگیلی، خشخاش و … را به خود اختصاص داده است.

بازار فروش علاوه بر اینکه برای نوع پولکی ها بالا بوده است، این تقاضای بازار مصرف کننده و فروش سوهان عسلی کنجدی نیز روبه افزایش می باشد بنابراین اساس سفارشات سوهان عسلی کنجدی در نوع تولیدات فله ای بوده که تولیدات بسته بندی نیز برای خود بازار های فروش مختص به خود را دارد.

مرکز تولید و فروش عمده پولکی سوهان کنجدی اصفهان

این مرکز فروش کلوچه سنتی خراسان علاوه بر ارائه ی تولیدات اعلا و درجه یک از انواع گز اصفهان بصورت عمده تولیدات دیگر محصولات بخش اصفهان اعم از پولکی نبات با سوهان عسلی کنجدی فله ای و بسته بندی شده نیز ارائه می گردد که این تولیدات بنابر عرضه ی فله ای و بسته بندی شده هر دو مناسب بازار های پخش و فروش صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز بوده اند. پس برای هر دو بازار داخلی با صادرات می توانید در این مرکز سفارشات خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید