مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک الیافی سنتی حاج عین الله

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی انواع پشمک الیافی حاج عین اللهنمایندگی فروش انواع پشمک الیافی حاج عین الله
پشمک الیافی سنتی

پشمک الیافی

پشمک الیافی سنتی که در سه طعم وانیلی، زعفرانی و کاکائویی به بازار عرضه شده است همراه با طرح های مختلف بسته بندی پاکتی نیز توزیع گردیده است که در این بخش تولیدات نوع پشمک سنتی الیافی حاج عین الله به طور مستقیم از بخش تولیدی در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

مدل های تولیدی انواع پشمک الیافی حاج عین الله

خب یکی از برندهای معروف پشمک در بازار کشور با نام تجاری پشمک حاج عبدلله شناخته شده است که البته در بازار امروزی بنابر وجود برندهای دیگری منجر به این امر شدن که تنوع کار تولیدات این محصول متنوع تر گردد بنابراین با نام های تجاری مختلفی در بازار ارائه گردید به عنوان مثال یکی از برندهای پرطرفدار دیگر از پشمک در بازار ایران پشمک حاج عین الله بوده است که این محصول انچه از تولیدات پشمک را به بازار عرضه نموده است مربوط به تولیدات نوع پشمک الیافی با مدل های مختلف از پشمک لقمه ای شکلاتی می باشد. و تنوع در کار تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی علاوه بر اینکه دنیای از بسته بندی های مختلف با وزن های متفاوت را شامل می شود دارای مجموعه ای از طعم های مختلف میوه ای نیز بوده و نوع تولیدات پشمک الیافی ان هم در نوع بسته بندی سنتی تا فانتزی با طرح های گوناگون را تشکیل می دهد.

پشمک الیافی سنتی

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع پشمک الیافی سنتی حاج عین الله بوده است که این نوع پشمک الیافی سنتی این برند مربوط به نوع بسته بندی این محصول بوده که در طرح های سنتی و اصیل با وزن ۲۵۰ گرمی ارائه گشته است که البته دیگر طرح های بسته بندی پشمک الیافی پاکتی همراه با وزن های مختلف هم عرضه می شود مانند پشمک الیافی ۱۰۰ گرمی، ۷۰ گرمی، ۱۸۰ گرمی و … و طعم های ارائه شده از پشمک الیافی حاج عین الله تماما از سه طعم سنتی و اصیل پشمک ها همراه بوده مانند پشمک الیافی سنتی با طعم وانیلی، کاکائویی و زعفرانی می باشد. البته سایر طعم های میوه ای از پشمک الیافی را می توان در بازار دید و تهیه کرد اما در نوع فله ای عرضه می شود و در طعم های توت فرنگی، طالبی، البالویی، پرتقالی با بلوبری عرضه گردیده است.

پشمک الیافی سنتی

نمایندگی فروش انواع پشمک الیافی حاج عین الله

پس برای تهیه و خرید عمده ی انواع پشمک الیافی سنتی حاج عین الله و دیگر محصولات تولیدی این برند می توانید با ما این نمایندگی پخش و فروش اینترنتی که دسترسی و خریدی آسان را برای عمده خریداران فراهم اورده است ثبت و خریداری نماید. در اصل یک خرید مستقیم از مرکز تولیدی صورت می گیرد پس همراه با تنوع ارائه شده از محصولات می توانید نمونه های مختلفی را براساس نوع بازار فروش و پخش خود خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید