مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع پولکی نبات اصفهان عمده در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست عمده انواع پولکی نبات اصفهانمرکز پخش سوغات اصفهان در سراسر کشور
پولکی نبات اصفهان

پولکی نبات اصفهان

پولکی نبات اصفهان که یکی دیگر از سوغاتی های این دیار نصف جهان در کنار تولیدات گز ان بوده است یک پخش عمده از انواع تولیدات شکلات تلخ فرمند کیلویی صورت گرفته ی پولکی نبات های طعم دار با مغزدار چون پولکی پسته ای و غیره بصورت عمده با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رسد.

لیست عمده انواع پولکی نبات اصفهان

اصفهان را همه یکی از شهرهای زیبای کشور می بینیم که در خود دارای اثار تاریخی و باستانی زیبایی بوده و منجر به این امر شده که هر ساله علاوه بر گردشگران و مسافران داخلی پذیرای مسافران با گردشگران خارجی نیز بوده باشد ورود این مسافران همراه با خرید هایی از سوغات این منطقه همراه بوده من جلمه صنایع دستی تا سوغاتی هایی از خوراکی های خوشمزه، بنام و معرفی که در این استان تهیه و تولید می شود. یکی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی که می توان گفت با قذمتی چندین و چند ساله ی خود تا به امروز تهیه و تولید می گردد و روز به روز نیز شاهد تولیدات روز افزون ان هستیم که با نام تجاری گز معرفی شده است.

پولکی نبات اصفهان

گز ایرانی که در قطب و پایتخت گز کشور چون اصفهان تهیه و تولید می شود محبوبیت و شهرت فراوانی در سراسر کشور با جهان دارا بوده این گز اصفهان در تنوعی از تولیدات عرضه ی بازار مصرف می شود که برگرفته از سه مدل برش گزی چون گز لقمه ای، آردی با سکه ای بوده و همراه با طعم های گوناگون از نوع مغزدار پسته، بادامی با مخلوط تهیه شده اند.
اما در کنار تولیدات این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی گز اصفهان، بخشی دیگر از سوغاتی های این دیار از نوع شیرینی جات ها مربوط به تولیدات شیرینی پولکی نبات ها بوده که پولکی نوعی شیرینی ترد، شکننده و خوشمزه ی بوده که علاوه بر دارا بودن طعم های گوناگون در نوع مغزدار هم تهیه می گردد در کنار تولید نبات قرار دارد که این نبات نیز از خود شرکت تهیه و تولید می شود ولی به نوعی از پولکی ضخیم تر بوده که البته همه در کشور طعم این پولکی نبات را چشیده ایم و همواره در طعم های گوناگونی در بازار امروزی عرضه می شود ولی کیفیت و طعم در تولیدات نوع پولکی نبات های اصفهان از تمامی سایر نقاط تولیدی در کشور متغیر تر بوده است. و نمونه های موجود از این پولکی نبات های تولید اصفهان عبارتنداز:
  • پولکی میوه ای ( پرتقالی، نارگیلی، موزی )
  • پولکی زنجبیلی، دارچینی، نعنایی، زعفرانی، به لیمو، لیمو عمانی
  • نبات شاخه، چوبی، تخت، دندانه، خرده نبات
  • نبات زعفرانی، سفید، گیاهی

پولکی نبات اصفهان

مرکز پخش سوغات اصفهان در سراسر کشور

پخش صورت گرفته از پولکی نبات اصفهان در کشور که همراه با نمایندگی های پخش و فروش شکلات تلخ فشار خون بوده است یکی از مراکز پخش دیگر در بازار کشور با صادرات را می توان این مرکز معرفی کرد که بصورت انلاین و مستقیم از بخش تولیدی در تمامی بازارهای کشور عرضه می شود. پس می توانید برای تهیه و خرید عمده محصولات خود می توانید با این مرکز تهیه و خریداری نماید.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید